Skocz do zawartości
  • 0

SkinsRestorer


Tralek
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość Hitman112
command /profil [<player>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			set {_p} to "%arg-1%" parsed as player
			open chest with 1 rows named "&8[ &bProfil &8]" to player
			play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 1
			format slot 4 of player with skull of {_p} named "&7Gracz &8: &f%arg-1%" with lore "&aKlik!" to close
		else:
			set {_p} to "%player%" parsed as player
			open chest with 1 rows named "&8[ &bProfil &8]" to player
			play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 1
			format slot 4 of player with skull of {_p} named "&7Gracz &8: &f%player%" with lore "&aKlik!" to close

Proszę! :D

Edytowane przez Hitman112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Hitman112 napisał:
command /profil [<player>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			set {_p} to "%arg-1%" parsed as player
			open chest with 1 rows named "&8[ &bProfil &8]" to player
			play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 1
			format slot 4 of player with skull of {_p} named "&7Gracz &8: &f%arg-1%" with lore "&aKlik!" to close
		else:
			set {_p} to "%player%" parsed as player
			open chest with 1 rows named "&8[ &bProfil &8]" to player
			play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 1
			format slot 4 of player with skull of {_p} named "&7Gracz &8: &f%player%" with lore "&aKlik!" to close

Proszę! :D

Emm... Co? Przeczytaj dokładnie temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość Hitman112

JAK tak BARDZO ci ZALEŻY na tym skrypcie to masz nieoczekuj że ci zrobię że jak zobaczyć profil innego gracza

Weś się sam pobaw tym skryptem.

Niestety żeby on poprawnie działał musiałem dodać komendę która zapisuje główkę skina i która ci go zmienia po wpisaniu /dej [<skin>]:

Mam nadzieje że zrozumiałeś xd.

command /dej [<offlineplayer>]:
	trigger:
		if arg is set:
			if {Skull.%arg%} is set:
				set {Skull.%player%} to {Skull.%arg%}
				execute console command "/skin set %player% %{Skull.%arg%}%"
				message "&aSkin Zmieniony na: &c&l%{Skull.%arg%}%"
			else:
				set {Skull.%player%} to arg 1
				execute console command "/skin set %player% %arg%"
				message "&aSkin zmieniony na: &c&l%arg%"

command /profil:
	trigger:
		wait 2 tick
		set {Skull.%player%} to {Skull.%player%}
		open chest with 1 rows named "&8[ &bProfil &8]" to player
		play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 1
		format slot 4 of player with skull of {Skull.%player%} named "&7Gracz &8: &f%player%" with lore "&aKlik!" to close

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...