Skocz do zawartości
  • 0

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
2 godziny temu, fitofep napisał:

Ale po co? xD wystarczy skin restorer

xD

Chcę, aby w profilu danego gracza była głowa ze skinem, którego ma ustawionego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
command /profil [<player>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			set {_p} to "%arg-1%" parsed as player
			open chest with 1 rows named "&8[ &bProfil &8]" to player
			play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 1
			format slot 4 of player with skull of {_p} named "&7Gracz &8: &f%arg-1%" with lore "&aKlik!" to close
		else:
			set {_p} to "%player%" parsed as player
			open chest with 1 rows named "&8[ &bProfil &8]" to player
			play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 1
			format slot 4 of player with skull of {_p} named "&7Gracz &8: &f%player%" with lore "&aKlik!" to close

Proszę! :D

Edytowane przez Hitman112

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 godzinę temu, Hitman112 napisał:
command /profil [<player>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			set {_p} to "%arg-1%" parsed as player
			open chest with 1 rows named "&8[ &bProfil &8]" to player
			play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 1
			format slot 4 of player with skull of {_p} named "&7Gracz &8: &f%arg-1%" with lore "&aKlik!" to close
		else:
			set {_p} to "%player%" parsed as player
			open chest with 1 rows named "&8[ &bProfil &8]" to player
			play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 1
			format slot 4 of player with skull of {_p} named "&7Gracz &8: &f%player%" with lore "&aKlik!" to close

Proszę! :D

Emm... Co? Przeczytaj dokładnie temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

JAK tak BARDZO ci ZALEŻY na tym skrypcie to masz nieoczekuj że ci zrobię że jak zobaczyć profil innego gracza

Weś się sam pobaw tym skryptem.

Niestety żeby on poprawnie działał musiałem dodać komendę która zapisuje główkę skina i która ci go zmienia po wpisaniu /dej [<skin>]:

Mam nadzieje że zrozumiałeś xd.

command /dej [<offlineplayer>]:
	trigger:
		if arg is set:
			if {Skull.%arg%} is set:
				set {Skull.%player%} to {Skull.%arg%}
				execute console command "/skin set %player% %{Skull.%arg%}%"
				message "&aSkin Zmieniony na: &c&l%{Skull.%arg%}%"
			else:
				set {Skull.%player%} to arg 1
				execute console command "/skin set %player% %arg%"
				message "&aSkin zmieniony na: &c&l%arg%"

command /profil:
	trigger:
		wait 2 tick
		set {Skull.%player%} to {Skull.%player%}
		open chest with 1 rows named "&8[ &bProfil &8]" to player
		play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 1
		format slot 4 of player with skull of {Skull.%player%} named "&7Gracz &8: &f%player%" with lore "&aKlik!" to close

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×