Skocz do zawartości
  • 0

Jak loopować przedmioty?


UltimJPlay |
 Udostępnij

Pytanie

Trochę clickbaitowy tytuł ale ogólnie o to chodziło :)

 

Mam sobie sklepik na kilka przedmiotów które posiadają różne ceny .... Chciałbym, żeby gracze mieli możliwość sprzedania ich wszystkich od razu bez konieczności spamienia w LPM :/

 

Oczywiście ma to loopować oddzielnie dla każdego przedmiotu i np. Tyle ile jest przedmiotów np. 3 diamenty, 8 emeraldow, 56 cobblestone ma sprzedać od razu za daną cenę jakby za jeden przedmiot czyli np. Jeśli za stacka diaxow dostaniemy 0.08 groszy to za jednego diaxa dostaniemy 0.00125 grosza i chciałbym żeby kod miał taką sekwencję liczenia poorzez taki wzór jak to można zobrazować ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

setuj zmienną np. {diamenty::%player%} do ilości przedmiotów w ekwipunku gracza a później setuj zmienną {_1} (taki przykład) do zmiennej {diamenty::%player%}*cena za jaką sprzedajesz, użycie:

options:
	CenaZaJedenDiament: 10028909317239

command /ile kosztujO te diamenty wszystkie cale te:
	trigger:
		set {Diamenty::%player%} to amount of diamond in player's current inventory
		set {_1} to {Diamenty::%player%}*{@CenaZaJedenDiament}
		send "&6Twoje diamenty kosztujO aSZ tyle: %{_1}% to chyba duRZo nie?"
		clear {Diamenty::%player%}
		stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...