Skocz do zawartości
  • 0

Sprawdzanie czy gracz jest online


NeedBluud
 Udostępnij

Pytanie

Witam, po raz pierwszy od początku mojej przygody ze skript'em przyszło mi się skonfrontować z problemem na który w internecie nie znalazłem odpowiedzi. Nie wiem jak sformułować warunek definiujący czy gracz określony w konfiguracji jest online. Wytłumaczę to na zasadzie prostego kodu.
 

options:	administratortechniczny: jakasnazwa	administratorchatu: innanazwa	command /ekipa:	description: wyswietla liderow i ich status	usage: /warn <player> <powod>	trigger:			send "&2Oto nasza ekipa" to sender		If {@administratortechniczny} is online:			send "&9Administrator Techniczny: &2{@administratortechniczny}"		Else:			send "&9Administrator Techniczny: &7{@administratortechniczny}"		If {@administratorchatu} is online:			send "&9Administrator Chatu: &2{@administratorchatu}"		Else:			send "&9Administrator Chatu: &7{@administratorchatu}"	

Zasadniczo więc chodzi o to żeby skrypt sprawdzał czy dana osoba jest online, i w zależności od tego wyświetlał jej nick na liście na zielono lub szaro. 
A chciał bym ominąć konieczność zapętlania wszystkich graczy i sprawdzania permisji.

Jakieś pomysły? Z góry dziękuję ^ ^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
options:    administratortechniczny: costamon load:    set {administratortechniczny} to "{@administratortechniczny}"command /edytuj <text>:    permission: asd    trigger:	    set {administratortechniczny} to arg

Inaczej się nie da, powinieneś to zrobić w YML.

+

if "%{administratortechniczny}%" parsed as player is online:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...