Skocz do zawartości
  • 0

Najlepsza metoda zapisywania przedmiotów


RodgerDodg3r

Pytanie

Witam

 

Od jakiegoś czasu próbuje znaleźć najlepszą metodę do zapisywania przedmiotów gracza przez skrypt, nie mam zamiaru trzymać ich w normalnej globalej zmiennej bo po jakimś czasie mogą pojawić się lagi. Próbowałem róznych metod(yaml,metadata) ale nic nie chciało działać poprawnie(albo przynajmiej abym ja był zadowolony). Czy ktoś z was poleca jakąś dobry sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Najbardziej optymalne będzie (według mnie) trzymanie ich w zmiennej.

Pliki yml zupełnie się do tego nie nadają (chyba że ograniczysz jeden item do jednej linijki, tj. Zapiszesz go w formie skriptowej (ilość of potato of %enchantments% named "nazwa" with lore "lore").

Zawsze możesz też na osobnym świecie generować skrzynie i w do nich wsadzać itemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...