Skocz do zawartości
  • 0

Pomoc przy mob spawn


DracoGamingPL
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 minuty temu, DracoGamingPL napisał:

Witam mam pytanie czy da się jakoś zrobić by komendą tworzyć miejsce spawnu moba ale żeby nie robić 10 razy

every 10 seconds:
	spawn 1 zombie at {JakasTamLokacja}
    
every 10 seconds:
	spawn 1 zombie at {JakasTamLokacja-1}

 

czy przy każdym spawnie ma być inna lokacja czy ta sama ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
        time: 10
every {@time} seconds:
        spawn 1 zombie at {pokoj.coord2} 
        spawn 1 zombie at {pokoj.coord1}   
command /zombiespawn [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&8------------&a<ZOMBIE>&8------------"
            send "&a/zombi ustaw1 &2<-- ustawiasz spawn zombi"
            send "&a/zombi ustaw2 &2<-- ustawiasz spawn zombi2"
              send "&a/zombi usun1 &2<-- usuwa spawn zombi"
            send "&a/zombi usun2 &2<-- usuwa spawn zombi"
              send "&a/zombi lista &2<-- Lista na jakich kordach sa kowadla"
            send "&8------------&a<ZOMBIE>&8------------"
        if arg 1 is "lista":
            if player has permission "z.l":
                send "Spawn Pierwszego spawnera znajduje się na {pokoj.coord1}"
                  send "Spawn Drugiego spawnera znajduje się na {pokoj.coord2}"
        if arg 1 is "ustaw2":
            if player has permission "z.u":
                set {pokoj.coord2} to location of player
                send "&aUstawiłeś spawna zombi :)"
          if arg 1 is "ustaw1":
            if player has permission "z.u":
                set {pokoj.coord1} to location of player
                send "&aUstawiłeś spawna zombi :)"
        if arg 1 is "usun1":
            if player has permission "z.u":
                clear {pokoj.coord2}
                send "&aSpawn został Skasowany :)"
          if arg 1 is "usun2":
            if player has permission "z.u":
                clear {pokoj.coord1}
                send "&aSpawn został Skasowany :)"

 

można to zrobić na tej zasadzie tylko że w tedy musisz każdy spawn ustawiać samodzielnie a nie wpisać tylko czy tobie takie rozwiązanie by odpowiadało ?

Edytowane przez Heku
Heku

Wstawiam w code

Notatka dodana przez Heku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 5.08.2018 o 21:25, PolskiCiastek napisał:
options:
        time: 10
every {@time} seconds:
        spawn 1 zombie at {pokoj.coord2} 
        spawn 1 zombie at {pokoj.coord1}   
command /zombiespawn [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&8------------&a<ZOMBIE>&8------------"
            send "&a/zombi ustaw1 &2<-- ustawiasz spawn zombi"
            send "&a/zombi ustaw2 &2<-- ustawiasz spawn zombi2"
              send "&a/zombi usun1 &2<-- usuwa spawn zombi"
            send "&a/zombi usun2 &2<-- usuwa spawn zombi"
              send "&a/zombi lista &2<-- Lista na jakich kordach sa kowadla"
            send "&8------------&a<ZOMBIE>&8------------"
        if arg 1 is "lista":
            if player has permission "z.l":
                send "Spawn Pierwszego spawnera znajduje się na {pokoj.coord1}"
                  send "Spawn Drugiego spawnera znajduje się na {pokoj.coord2}"
        if arg 1 is "ustaw2":
            if player has permission "z.u":
                set {pokoj.coord2} to location of player
                send "&aUstawiłeś spawna zombi :)"
          if arg 1 is "ustaw1":
            if player has permission "z.u":
                set {pokoj.coord1} to location of player
                send "&aUstawiłeś spawna zombi :)"
        if arg 1 is "usun1":
            if player has permission "z.u":
                clear {pokoj.coord2}
                send "&aSpawn został Skasowany :)"
          if arg 1 is "usun2":
            if player has permission "z.u":
                clear {pokoj.coord1}
                send "&aSpawn został Skasowany :)"

 

można to zrobić na tej zasadzie tylko że w tedy musisz każdy spawn ustawiać samodzielnie a nie wpisać tylko czy tobie takie rozwiązanie by odpowiadało ?

mi chodzi o to żeby do jednej zmiennej przypisać parę lokacji

 

Edytowane przez Heku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /ustaw:

    trigger:

        add location of player to {spawny::*}

every 10 seconds:

    loop {spawny::*}:

        spawn zombie at loop-value

 

Edytowane przez ZiemniaQ
Heku

Wstawiam w code

Notatka dodana przez Heku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...