DracoGamingPL 0 Opublikowano 5 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2018 Witam mam pytanie czy da się jakoś zrobić by komendą tworzyć miejsce spawnu moba ale żeby nie robić 10 razy every 10 seconds: spawn 1 zombie at {JakasTamLokacja} every 10 seconds: spawn 1 zombie at {JakasTamLokacja-1} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PolskiCiastek 6 Opublikowano 5 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2018 3 minuty temu, DracoGamingPL napisał: Witam mam pytanie czy da się jakoś zrobić by komendą tworzyć miejsce spawnu moba ale żeby nie robić 10 razy every 10 seconds: spawn 1 zombie at {JakasTamLokacja} every 10 seconds: spawn 1 zombie at {JakasTamLokacja-1} czy przy każdym spawnie ma być inna lokacja czy ta sama ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DracoGamingPL 0 Opublikowano 5 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2018 1 minutę temu, PolskiCiastek napisał: czy przy każdym spawnie ma być inna lokacja czy ta sama ? Inna lokacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PolskiCiastek 6 Opublikowano 5 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2018 (edytowane) options: time: 10 every {@time} seconds: spawn 1 zombie at {pokoj.coord2} spawn 1 zombie at {pokoj.coord1} command /zombiespawn [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&8------------&a<ZOMBIE>&8------------" send "&a/zombi ustaw1 &2<-- ustawiasz spawn zombi" send "&a/zombi ustaw2 &2<-- ustawiasz spawn zombi2" send "&a/zombi usun1 &2<-- usuwa spawn zombi" send "&a/zombi usun2 &2<-- usuwa spawn zombi" send "&a/zombi lista &2<-- Lista na jakich kordach sa kowadla" send "&8------------&a<ZOMBIE>&8------------" if arg 1 is "lista": if player has permission "z.l": send "Spawn Pierwszego spawnera znajduje się na {pokoj.coord1}" send "Spawn Drugiego spawnera znajduje się na {pokoj.coord2}" if arg 1 is "ustaw2": if player has permission "z.u": set {pokoj.coord2} to location of player send "&aUstawiłeś spawna zombi :)" if arg 1 is "ustaw1": if player has permission "z.u": set {pokoj.coord1} to location of player send "&aUstawiłeś spawna zombi :)" if arg 1 is "usun1": if player has permission "z.u": clear {pokoj.coord2} send "&aSpawn został Skasowany :)" if arg 1 is "usun2": if player has permission "z.u": clear {pokoj.coord1} send "&aSpawn został Skasowany :)" można to zrobić na tej zasadzie tylko że w tedy musisz każdy spawn ustawiać samodzielnie a nie wpisać tylko czy tobie takie rozwiązanie by odpowiadało ? Edytowane 8 sierpnia 2018 przez Heku Wstawiam w code Notatka dodana przez Heku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DracoGamingPL 0 Opublikowano 6 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2018 (edytowane) W dniu 5.08.2018 o 21:25, PolskiCiastek napisał: options: time: 10 every {@time} seconds: spawn 1 zombie at {pokoj.coord2} spawn 1 zombie at {pokoj.coord1} command /zombiespawn [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&8------------&a<ZOMBIE>&8------------" send "&a/zombi ustaw1 &2<-- ustawiasz spawn zombi" send "&a/zombi ustaw2 &2<-- ustawiasz spawn zombi2" send "&a/zombi usun1 &2<-- usuwa spawn zombi" send "&a/zombi usun2 &2<-- usuwa spawn zombi" send "&a/zombi lista &2<-- Lista na jakich kordach sa kowadla" send "&8------------&a<ZOMBIE>&8------------" if arg 1 is "lista": if player has permission "z.l": send "Spawn Pierwszego spawnera znajduje się na {pokoj.coord1}" send "Spawn Drugiego spawnera znajduje się na {pokoj.coord2}" if arg 1 is "ustaw2": if player has permission "z.u": set {pokoj.coord2} to location of player send "&aUstawiłeś spawna zombi :)" if arg 1 is "ustaw1": if player has permission "z.u": set {pokoj.coord1} to location of player send "&aUstawiłeś spawna zombi :)" if arg 1 is "usun1": if player has permission "z.u": clear {pokoj.coord2} send "&aSpawn został Skasowany :)" if arg 1 is "usun2": if player has permission "z.u": clear {pokoj.coord1} send "&aSpawn został Skasowany :)" można to zrobić na tej zasadzie tylko że w tedy musisz każdy spawn ustawiać samodzielnie a nie wpisać tylko czy tobie takie rozwiązanie by odpowiadało ? mi chodzi o to żeby do jednej zmiennej przypisać parę lokacji Edytowane 8 sierpnia 2018 przez Heku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 8 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2018 (edytowane) command /ustaw: trigger: add location of player to {spawny::*} every 10 seconds: loop {spawny::*}: spawn zombie at loop-value Edytowane 8 sierpnia 2018 przez ZiemniaQ Wstawiam w code Notatka dodana przez Heku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
DracoGamingPL 0
Witam mam pytanie czy da się jakoś zrobić by komendą tworzyć miejsce spawnu moba ale żeby nie robić 10 razy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi