Po zabiciu gracza tworzy nam się podwójna skrzynka z przeciwnika itemami w środku. Podwójną skrzynkę może otwierać tylko gracz, który zabił przeciwnika, nikt inny. Gdy zabijemy gracza nikt nas nie może bić, ani my nikogo nie możemy bić przez 20 sekund. Również po zabiciu otrzymujemy efekt fire resistance na 20 sekund. Skript ma działać na światach: "uhc1 , uhc2, uhc3" Używam pluginu do światów Multiverse-core. Może to też być plugin! Z góry bardzo dziękuje
Pytanie
TheSzebaXD 3
Po zabiciu gracza tworzy nam się podwójna skrzynka z przeciwnika itemami w środku. Podwójną skrzynkę może otwierać tylko gracz, który zabił przeciwnika, nikt inny. Gdy zabijemy gracza nikt nas nie może bić, ani my nikogo nie możemy bić przez 20 sekund. Również po zabiciu otrzymujemy efekt fire resistance na 20 sekund. Skript ma działać na światach: "uhc1 , uhc2, uhc3" Używam pluginu do światów Multiverse-core. Może to też być plugin! Z góry bardzo dziękuje
Edytowane przez xVendromeUsuwam pogrubienie
Notatka dodana przez xVendrome
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi