Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze zmiennymi


Neonek
 Udostępnij

Pytanie

Witam chciałbym się zapytać co tu jest nie tak wiem jedynie że to w miejscu linijki: z ifami w ostatniej czesci kodu ;d pomóżcie ^^

 

command /classic [<text&gt] [<text&gt]:	permission: classic.start	trigger:		if arg 1 is "reset":			loop all players:				set {red.%loop-players%} to 0				set {blue.%loop-players%} to 0				set {fragiaktualne.%loop-players%} to 0				set {fragidruzynowe.%loop-players%} to 0				set {zgonyaktualne.%loop-players%} to 0				set {zloto.%loop-players%} to 800				set {tdm.%loop-players%} to 0				set {czaszakupu.%loop-players%} to 0				send "&eUdalo sie zresetowac serwer!"		if arg 1 is "start":			loop all players:				send "&a================="				send "&eZa 5 sekund zostaniecie teleportowani do pokoju z podzialem na grupy!"				send "&a================="				wait 5 seconds				execute player command "/tp %loop-players% -463 4 -903"				send "&a================="				send "&eTeraz podzielcie sie na równe druzyny a administrator wybierze tryb gry!!"				send "&a================="		if arg 1 is "team1":			give 1 stick named "&9Niebiescy" to the player		if arg 1 is "team2":			give 1 stick named "&cCzerwoni" to the player		if arg 1 is "ct":			set {blue.%player%} to 0			execute player command "/tp %player% -457 11 -905"		if arg 1 is "tt":			execute player command "/tp %player% -457 11 -915"			set {red.%player%} to 1		if arg 1 is "tdm":			if arg 2 is "sand":				loop all players:					set {tdm.%loop-players%} to 1					send "&a================="					send "&eZa 0 sekund zostanie rozpoczeta gra!"					send "&eWybrany Tryb: &aTeam Deathmatch"					send "&eWybrana Mapa: &aSand Village"					send "&a================="					set {fragiaktualne.%loop-players%} to 0					set {fragidruzynowe.%loop-players%} to 0					set {zgonyaktualne.%loop-players%} to 0					set {zloto.%loop-players%} to 800					wait 10 seconds					play raw sound "mob.bat.death" at loop-player with pitch 1 volume 2					wait 10 seconds					if {red.%player%} is 1:						send "&a================="						send "&eStan Konta: %{złoto.%player%}%"						send "&eKnife &a200$"						send "&eUSP &a400$"						send "&eDeagle &a800$"						send "&eMossberg &a2200$"						send "&eM249 &a2800$"						send "&eAK-47 &a3000$"						send "&eAWP &a5000$"						send "&a================="						execute loop-player command "/tp %player% -481 4 -874"						set {czaszakupu.%loop-player%} to 1						wait 10 seconds						set {czaszakupu.%loop-player%} to 0					if {blue.%player%} is 1:						send "&a================="						send "&eStan Konta: %{złoto.%player%}%"						send "&eKnife &a200$"						send "&eUSP &a400$"						send "&eDeagle &a800$"						send "&eScout &a1600$"						send "&eM249 &a2800$"						send "&eM4A1 &a3000$"						send "&eAWP &a5000$"						send "&a================="						execute loop-player command "/tp %player% -516 4 -910"	
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jak jesteś w loopie to wszystko musi być z loop-player, tak jak send na końcu to loop-player 

a jeśli chodzi o dawanie itemów to po ilości daj " of ", czyli

 

give 1 of stick named "&9Niebiescy" to the player

 

twój skrypt jest długi jeśli chodzi o kawałek z loopem. Mów o czynności jakiej wykonuje skrypt w loopie, bo on wyszukuje sb 1 osobę i rb to co jest niżej, a dopiero potem bierze kolejną. Radzę tb abyś dodał w paru mniejscach ten loop, aby wyglądało to jednocześnie

 

czyli: (kawałek kodu)

                loop all players:                    set {tdm.%loop-players%} to 1                    send "&a================="                    send "&eZa 0 sekund zostanie rozpoczeta gra!"                    send "&eWybrany Tryb: &aTeam Deathmatch"                    send "&eWybrana Mapa: &aSand Village"                    send "&a================="                loop all players:                    set {fragiaktualne.%loop-players%} to 0                    set {fragidruzynowe.%loop-players%} to 0                    set {zgonyaktualne.%loop-players%} to 0                    set {zloto.%loop-players%} to 800                wait 10 secondsitd..

ale nie musisz tak dokładnie, no... chyba, że chcesz aby to było wszystko naraz ^^. To woja decyzja

Edytowane przez piesio98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...