Skocz do zawartości
  • 0

Loopowanie i zarazem zliczanie itemów.


NorteX

Pytanie

Siema.

Mam taki skrypcik, że chcę, żeby przeliczył mi ile mam w inventory np. diaxów. Potem ma tą ilość napisać i diaxy zabrać.

Mam taki skrypt:

command /przelicz:
	trigger:
		loop 200 times:
			if player has 64 diamonds:
				remove 64 diamond from player
				add 64 to {diax::%player%}
			if player has 1 diamond:
				remove 1 diamond from player
				add 1 to {diax::%player%}
				
command /check:
	trigger:
		send "Naliczono ci %{diax::%player%}%" to player

i teraz tak.

Niby to ma działać, sprawdza 50 razy czy gracz ma stak, jeżeli tak dodaje 64 do wyniku, ewentualnie, jeżeli nie ma już 64 diax, sprawdza czy ma 1, wtedy dodaje 1 do wyniku.

Powinno to działać, ale nie. Gdy wpisuję /check (a przedtem z kilkoma diamentami w eq pisze /przelicz, zabiera mi je i mimo to...) pokazuje się <none>.

Nawet gdy już przeliczyłem te diamenty i powinny się dodać do wyniku! (variablesa) (i tak, miałem je w eq, zniknęły, więc wynoszę z tego że się dodały, ale nie)

Ktoś wie o co może chodzić? Jeżeli tak, POMOCY!

====

uwaga, potrzebuje pomocy szybko więc bardzo proszę o lekkie poświęcenie!

Edytowane przez NorteX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Troszkę łatwiej:

command /check:
	trigger:
		set {_diamonds} to amount of diamond in player's inventory
		if {_diamonds} is not 0:
			if {_diamonds} is 1:
				set {_orto} to "diament"
			if {_diamonds} is 2 or 3 or 4:
				set {_orto} to "diamenty"
			if {_diamonds} is not 1 or 2 or 3 or 4:
				set {_orto} to "diamentow"
			remove {_diamonds} of diamond from player
			add {_diamonds} to {Diax::%player%}
			send "&7Posiadasz &b%{_diamonds}% &7%{_orto}%"
		else:
			send "&cNie posiadasz zadnych diamentow"
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, ProxEQ Gamingowy napisał:

Troszkę łatwiej:


command /check:
	trigger:
		set {_diamonds} to amount of diamond in player's inventory
		if {_diamonds} is not 0:
			if {_diamonds} is 1:
				set {_orto} to "diament"
			if {_diamonds} is 2 or 3 or 4:
				set {_orto} to "diamenty"
			if {_diamonds} is not 1 or 2 or 3 or 4:
				set {_orto} to "diamentow"
			remove {_diamonds} of diamond from player
			add {_diamonds} to {Diax::%player%}
			send "&7Posiadasz &b%{_diamonds}% &7%{_orto}%"
		else:
			send "&cNie posiadasz zadnych diamentow"
			stop

 

faktycznie o wiele łatwiej, dziwne że o tym nie pomyślałem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...