Skav 7 Opublikowano 15 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2018 (edytowane) ༺INFORMACJE༻ Mam na imię Oskar, zajmuję się konfigurowaniem oraz zarządzaniem serwerami. Aktualnie mam 17 lat i uczęszczam do technikum o profilu "technik informatyk". W wolnym czasie spełniam się w zawodzie czyli programuje (c#). Myślę, że dobrze mi to wychodzi, pragnę się kształcić i odkrywać nowe horyzonty. Ostatnio też zacząłem chodzić na siłownię, jak na razie nie mam dosyć i cały czas pragnę być "większy". Interesuję się również tworzeniem stron internetowych takich jak fora oraz blogi. Kiedyś oferowałem usługi związane z tym. W minecraft'a gram od około 6/7 lat. Po raz pierwszy w administracji byłem około 3 lata temu na serwerze typu działki+survival. Później posiadałem swój własny, nawet dobrze prosperujący (w godzinach szczytu grało tam 30-40 osób). Niestety zakończyłem swoją karierę z moim serwera z powodu własnej głupoty. Tzn. nie posiadałem środków na opłacenie serwera, gdyż nie skupiałem wtedy dużej uwagi na usługach płatnych. Od tamtej pory nie miałem chęci do grania w minecraft'a lecz około rok temu wróciłem to swojej upadłej pasji. Przez ten cały rok byłem pomocnikiem na jednym serwerze easy-hc (Pełnej nazwy nie podam, ponieważ administracja mnie oszukała. Jeżeli chcesz dowodów, napisz na pw) oraz administratorem serwera, który upadł około 2 tygodni temu. W między czasie kształciłem swoje umiejętności pisząc zaawansowane skrypty oraz uczeniem się pisania pluginów. ༺ OFERUJE༻ Pełne zaangażowanie, dyspozycyjność oraz duże poświęcenie. Znajomość javy, c#, html/css oraz c++. Znajomość silników pod fora: mybb oraz ipboard. Ogromne doświadczenie. Pomoc techniczna dla serwera. ༺OCZEKUJE༻ Serwer dobrze prosperujący/rozkręcony. Dobry kontakt z administracja. Zaangażowanie ze strony administracji. Tryb serwera: Skyblock/Freebuild/Sv+Gildie ༺KONTAKT༻ Prywatna wiadomość. Edytowane 15 lutego 2018 przez Ixidi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udost