Skocz do zawartości

Skav - Twój wymarzony administrator.

Skav

Rekomendowane odpowiedzi

INFORMACJE

Mam na imię Oskar, zajmuję się konfigurowaniem oraz zarządzaniem serwerami. Aktualnie mam 17 lat i uczęszczam do technikum o profilu "technik informatyk". W wolnym czasie spełniam się w zawodzie czyli programuje (c#). Myślę, że dobrze mi to wychodzi, pragnę się kształcić i odkrywać nowe horyzonty. Ostatnio też zacząłem chodzić na siłownię, jak na razie nie mam dosyć i cały czas pragnę być "większy". Interesuję się również tworzeniem stron internetowych takich jak fora oraz blogi. Kiedyś oferowałem usługi związane z tym. W minecraft'a gram od około 6/7 lat. Po raz pierwszy w administracji byłem około 3 lata temu na serwerze typu działki+survival. Później posiadałem swój własny, nawet dobrze prosperujący (w godzinach szczytu grało tam 30-40 osób). Niestety zakończyłem swoją karierę z moim serwera z powodu własnej głupoty. Tzn. nie posiadałem środków na opłacenie serwera, gdyż nie skupiałem wtedy dużej uwagi na usługach płatnych. Od tamtej pory nie miałem chęci do grania w minecraft'a lecz około rok temu wróciłem to swojej upadłej pasji. Przez ten cały rok byłem pomocnikiem na jednym serwerze easy-hc (Pełnej nazwy nie podam, ponieważ administracja mnie oszukała. Jeżeli chcesz dowodów, napisz na pw) oraz administratorem serwera, który upadł około 2 tygodni temu. W między czasie kształciłem swoje umiejętności pisząc zaawansowane skrypty oraz uczeniem się pisania pluginów. 

OFERUJE༻

• Pełne zaangażowanie, dyspozycyjność oraz duże poświęcenie.
  • Znajomość javy, c#, html/css oraz c++.
  • Znajomość silników pod fora: mybb oraz ipboard.
  • Ogromne doświadczenie.
  • Pomoc techniczna dla serwera.

OCZEKUJE༻

• Serwer dobrze prosperujący/rozkręcony.
  • Dobry kontakt z administracja.
  • Zaangażowanie ze strony administracji. 
  • Tryb serwera: Skyblock/Freebuild/Sv+Gildie 

KONTAKT

Prywatna wiadomość.

Edytowane przez Ixidi

• Nieaktywny zablokował(a) ten temat