Skocz do zawartości
  • 0

Prywatna wiadomość - dopisanie


mateuszeqq13212
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Dopisałby mi ktoś do tego komendę /wyjebane i /reply?

/[ciach] <-- blokuje wysyłać prywatne wiadomości do gracza

/reply <-- szybka odpowiedz do ostatniego gracza z którym pisaliśmy

Spoiler
command /msg [<offlineplayer>] [<text>]:
    aliases: w, msg, tell
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is set:
                send "&8[&a%player% &8>> &aTy&2] &6%arg 2%" to arg 1
                send "&8[&aTy &8>> &a%arg 1%&2] &6%arg 2%"
            else:
                send "&7Uzycie komendy: &a/m <nick> <wiadomosc>"
        else:
            send "&7Uzycie komendy: &a/m <nick> <wiadomosc>"

 

 

Edytowane przez Ixidi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /msg [<offlineplayer>] [<text>]:
    aliases: w, msg, tell
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is set:
		if {wyjebane::msg::%arg 1%} is true:
                	cancel event
                	send "&cTen gracz ma wyjebane na innych." to player
                else:
                	send "&8[&a%player% &8>> &aTy&2] &6%arg 2%" to arg 1
                	send "&8[&aTy &8>> &a%arg 1%&2] &6%arg 2%"
            else:
                send "&7Uzycie komendy: &a/m <nick> <wiadomosc>"
        else:
            send "&7Uzycie komendy: &a/m <nick> <wiadomosc>"
command /wyjebane:
	if {wyjebane::msg::%player%} is true:
    	set {wyjebane::msg::%player%} to false
        send "&aJuz nie masz wyjebane." to player
    else:
        set {wyjebane::msg::%player%} to true
        send "&aOd teraz masz wyjebane na graczy." to player

 

 

Edytowane przez huert2007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 minut temu, huert2007 napisał:
command /msg [<offlineplayer>] [<text>]:
    aliases: w, msg, tell
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is set:
		if {wyjebane::msg::%arg 1%} is true:
                	cancel event
                	send "&cTen gracz ma wyjebane na innych." to player
                else:
                	send "&8[&a%player% &8>> &aTy&2] &6%arg 2%" to arg 1
                	send "&8[&aTy &8>> &a%arg 1%&2] &6%arg 2%"
            else:
                send "&7Uzycie komendy: &a/m <nick> <wiadomosc>"
        else:
            send "&7Uzycie komendy: &a/m <nick> <wiadomosc>"
command /wyjebane:
	if {wyjebane::msg::%player%} is true:
    	set {wyjebane::msg::%player%} to false
        send "&aJuz nie masz wyjebane." to player
    else:
        set {wyjebane::msg::%player%} to true
        send "&aOd teraz masz wyjebane na graczy." to player

 

 

Dzięki! Ale nie ma na /reply 

Zrobiłbyś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /msg [<offlineplayer>] [<text>]:
    aliases: w, msg, tell
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is set:
                if {player-msg::%player%::wyjebane} is set:
                	cancel event
                	send "&cTen gracz ma wyjebane na innych." to player
                else:
                	send "&8[&a%player% &8>> &aTy&2] &6%arg 2%" to arg 1
                	send "&8[&aTy &8>> &a%arg 1%&2] &6%arg 2%"
                    set {player-msg::%player%::reply} to arg 1
            else:
                send "&7Uzycie komendy: &a/m <nick> <wiadomosc>"
        else:
            send "&7Uzycie komendy: &a/m <nick> <wiadomosc>"
command /wyjebane:
	if {player-msg::%player%::wyjebane} is set:
		delete {player-msg::%player%::wyjebane}
		send "&aJuz nie masz wyjebane." to player
	else:
		set {player-msg::%player%::wyjebane} to true
		send "&aOd teraz masz wyjebane na graczy." to player
  
command reply [<text>]:
	trigger:
        if arg 1 is set:
  			if {player-msg::%player%::reply} is not set:
                cancel event
                send "&cNie masz żadnego /reply." to player
			else:
				send "&8[&a%{player-msg::%player%::reply}% &8>> &aTy&2] &6%arg 1%" to {player-msg::%player%::reply}
				send "&8[&aTy &8>> &a%{player-msg::%player%::reply}%&2] &6%arg 1%"
		else:
			send "&7Uzycie komendy: &a/reply <wiadomosc>"

 

Edytowane przez Bananowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 godzin temu, Bananowiec napisał:
command /msg [<offlineplayer>] [<text>]:
    aliases: w, msg, tell
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is set:
                if {player-msg::%player%::wyjebane} is set:
                	cancel event
                	send "&cTen gracz ma wyjebane na innych." to player
                else:
                	send "&8[&a%player% &8>> &aTy&2] &6%arg 2%" to arg 1
                	send "&8[&aTy &8>> &a%arg 1%&2] &6%arg 2%"
                    set {player-msg::%player%::reply} to arg 1
            else:
                send "&7Uzycie komendy: &a/m <nick> <wiadomosc>"
        else:
            send "&7Uzycie komendy: &a/m <nick> <wiadomosc>"
command /wyjebane:
	if {player-msg::%player%::wyjebane} is set:
		delete {player-msg::%player%::wyjebane}
		send "&aJuz nie masz wyjebane." to player
	else:
		set {player-msg::%player%::wyjebane} to true
		send "&aOd teraz masz wyjebane na graczy." to player
  
command reply [<text>]:
	trigger:
        if arg 1 is set:
  			if {player-msg::%player%::reply} is not set:
                cancel event
                send "&cNie masz żadnego /reply." to player
			else:
				send "&8[&a%{player-msg::%player%::reply}% &8>> &aTy&2] &6%arg 1%" to {player-msg::%player%::reply}
				send "&8[&aTy &8>> &a%{player-msg::%player%::reply}%&2] &6%arg 1%"
		else:
			send "&7Uzycie komendy: &a/reply <wiadomosc>"

 

Troche poprawiłem lecz dalej są 2 błędy.

 A command event cannot be cancelled (private.sk, line 30: 'cancel event')

A command event cannot be cancelled (private.sk, line 7: 'cancel event')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...