Skocz do zawartości
  • 0

Zmienione wiadomosci serwerowe


xGaJeS_
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death of player:
  damage was caused by projectile:
    set {_a} to attacker
    set {_v} to victim
    {_v} is {_a}:
      set death message to "&6&lCraftDeath > &c%victim% &7no sam sie zastrzelil no..."
      stop
    attacker is a player
    set death message to "&6&lCraftDeath > &c%victim% &7 postrzelony przez &c%attacker%."
    stop
  attacker is a player:
    set death message to "&6&lCraftDeath > &c%victim% &7zostal zabity przez &c%attacker%&7."
    stop
  damage was caused by lava:
    set death message to "&6&lCraftDeath > &c%victim% &7utonol w lawie."
  damage was caused by drown:
    set death message to "&6&lCraftDeath > &c%victim% &7utopil sie."
  damage was caused by fall:
    set death message to "&6&lCraftDeath > &c%victim% &7spadl z wysokosci."
  damage was caused by fire:
    set death message to "&6&lCraftDeath > &c%victim% &7spalil sie."
  damage was caused by void:
    set death message to "&6&lCraftDeath > &c%victim% &7zaginal w nicosci."
  damage was caused by lightning:
    set death message to "&6&lCraftDeath > &c%victim% &7piorunem dostal."
  damage was caused by suicide:
    set death message to "&6&lCraftDeath > &c%victim% &7postanowil zdechnac sam z siebie."
  damage was caused by unknown:
    set death message to "&6&lCraftDeath > &c%victim% &7zabilo go cos..."
  damage was caused by suffocation:
    set death message to "&6&lCraftDeath > &c%victim% &7zostal zamurowany."

on death of player:
    if attacker is not a player:
        if attacker is set:
            set the death message to "&6&lCraftDeath > &c%attacker% &3zabil &c%victim%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...