Skocz do zawartości
  • 0

Zabijanie potworów z customowym imieniem


BrajanPL

Pytanie

Witam mój problem polega na tym aby stworzyć dopisek do skryptu, który będzie zabijał customowe moby.

Moby wyglądają tak w grze: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Kod na jednego przykładowego potwora:

# ################# #
#    ZOMBIE LVL3                #
# ################# #
    
on spawn of a zombie:
    chance of 30%:
        set chestplate of zombie to a iron chestplate of protection 2
        set leggings of zombie to a iron leggings of protection 2
        set boots of zombie to a iron boots of protection 2
        set tool of zombie to iron sword of sharpness 2
        set the zombie's max health to 80
        heal zombie
        set DISPLAY NAME of the entity to "&4&lZombie LVL:3 &6%entity's health%/%entity's max health%"


on damage of a zombie:
    if name of victim contains "&4&lZombie LVL:3":
        set the victim's name to "&4&lZombie LVL:3 &6%victim's health%/%victim's max health%"

Komendy typu /killall all tego nie tykają, ponieważ moby są nazwane a do tego mają zmienną w postaci hp. Chciałem zrobić tak, że gdy nastaje dzień to moby z takimi nazwami się usuwają. Podrzucił by mi ktoś przykładowy skrypt na kasowanie tego w dzień?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...