on spawn of a zombie:
chance of 30%:
set chestplate of zombie to a iron chestplate of protection 2
set leggings of zombie to a iron leggings of protection 2
set boots of zombie to a iron boots of protection 2
set tool of zombie to iron sword of sharpness 2
set the zombie's max health to 80
heal zombie
set DISPLAY NAME of the entity to "&4&lZombie LVL:3 &6%entity's health%/%entity's max health%"
on damage of a zombie:
if name of victim contains "&4&lZombie LVL:3":
set the victim's name to "&4&lZombie LVL:3 &6%victim's health%/%victim's max health%"
Komendy typu /killall all tego nie tykają, ponieważ moby są nazwane a do tego mają zmienną w postaci hp. Chciałem zrobić tak, że gdy nastaje dzień to moby z takimi nazwami się usuwają. Podrzucił by mi ktoś przykładowy skrypt na kasowanie tego w dzień?
Pytanie
BrajanPL 0
Witam mój problem polega na tym aby stworzyć dopisek do skryptu, który będzie zabijał customowe moby.
Moby wyglądają tak w grze: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Kod na jednego przykładowego potwora:
# ################# #
# ZOMBIE LVL3 #
# ################# #
on spawn of a zombie:
chance of 30%:
set chestplate of zombie to a iron chestplate of protection 2
set leggings of zombie to a iron leggings of protection 2
set boots of zombie to a iron boots of protection 2
set tool of zombie to iron sword of sharpness 2
set the zombie's max health to 80
heal zombie
set DISPLAY NAME of the entity to "&4&lZombie LVL:3 &6%entity's health%/%entity's max health%"
on damage of a zombie:
if name of victim contains "&4&lZombie LVL:3":
set the victim's name to "&4&lZombie LVL:3 &6%victim's health%/%victim's max health%"
Komendy typu /killall all tego nie tykają, ponieważ moby są nazwane a do tego mają zmienną w postaci hp. Chciałem zrobić tak, że gdy nastaje dzień to moby z takimi nazwami się usuwają. Podrzucił by mi ktoś przykładowy skrypt na kasowanie tego w dzień?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi