Skocz do zawartości
  • 0

Blokowanie stawiania wody na trawe


rudyxd
 Udostępnij

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 minuty temu, trivek napisał:

moglbys moze mi to napisac, dopiero zaczynam i srednio sie lapie

nie. nie nauczysz się kopiując gotowca

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

masz wszystko w tym evencie, tylko nasłuchiwać i anulować kiedy chcesz.

Edytowane przez GotoFinal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, GotoFinal napisał:

nie. nie nauczysz się kopiując gotowca

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

masz wszystko w tym evencie, tylko nasłuchiwać i anulować kiedy chcesz.

dzieki,  a moglbys jeszcze powiedziec o co chodzi z tym, by stworzyc obiekt, gdy sprawdzam czy grasz ma jakies uprawnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, GotoFinal napisał:

nie mam pojęcia, bo nie wiem kompletnie o czym piszesz

gdy mam cos takiego:

    @EventHandler
    public void onBlockade(final BlockFromToEvent e) {
        final Material m = e.getBlock().getType();
        if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("hat"));{
        if (m == Material.WATER) {
            e.setCancelled(true);
            }
        }
    }
}

to pisze mi o jakims obiekcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

czemu masz średnik po ifie, wtedy żaden kod do tego ifa nie jest wykonywany, formatuj kod - każde ide ma taką opcję, wtedy lepiej widać takie błędy.

No i co robi sprawdzenie nazwy komendy w evencie, przecież tam już nie wykonuje się żadna komenda, więc nie ma tam takiej zmiennej też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, GotoFinal napisał:

czemu masz średnik po ifie, wtedy żaden kod do tego ifa nie jest wykonywany, formatuj kod - każde ide ma taką opcję, wtedy lepiej widać takie błędy.

No i co robi sprawdzenie nazwy komendy w evencie, przecież tam już nie wykonuje się żadna komenda, więc nie ma tam takiej zmiennej też.

jezu, nie ten kod, sory XD

 

    @EventHandler
    public void onBlockade(final BlockFromToEvent e) {
        final Material m = e.getBlock().getType();
        if(player.hasPermission("blabla")){
        if (m == Material.WATER) {
            e.setCancelled(true);
            }
        }
    }
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, trivek napisał:

jezu, nie ten kod, sory XD

 

    @EventHandler
    public void onBlockade(final BlockFromToEvent e) {
        final Material m = e.getBlock().getType();
        if(player.hasPermission("blabla")){
        if (m == Material.WATER) {
            e.setCancelled(true);
            }
        }
    }
}

no bo tu nie ma żadnego gracza, powinieneś zaczać od podstaw javy.

Odwołujesz się do zmiennej "player" a przecież nigdzie takiej nie masz, masz tylko zmienną "m" i "e".
Tutaj nawet nie ma pobrać jakiego gracza, bo to event dotyczący tylko bloku, w tym gracz nie bierze udziału, ale np z eventu PlayerBuckerEmptyEvent można już gracza pobrać metodą .getPlayer z obiektu eventu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, GotoFinal napisał:

no bo tu nie ma żadnego gracza, powinieneś zaczać od podstaw javy.

Odwołujesz się do zmiennej "player" a przecież nigdzie takiej nie masz, masz tylko zmienną "m" i "e".
Tutaj nawet nie ma pobrać jakiego gracza, bo to event dotyczący tylko bloku, w tym gracz nie bierze udziału, ale np z eventu PlayerBuckerEmptyEvent można już gracza pobrać metodą .getPlayer z obiektu eventu.

no to raczej tego nie ogarne//Do zamkniecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...