Skocz do zawartości
  • 0

[EDYCJA] Skryptu na drop - nagradzam :)


vkvbuss

Pytanie

Cześć, dziś z pewnej strony skopiowałem kod, do skryptu na drop, edytowałem go, pozmieniałem wszystko co się dało, tylko jedna rzecz...

Umiałby ktoś dodać, aby można było włączać i wyłączać drop poszczególnego materiału?

Jeżeli tak, to byłbym mega wdzięczny i nagrodze osobe która pomoże spora iloscia plusików na forum :)

[ można podesłać tylko co mam wkleić pod każdy drop, lub dodać to samemu i podesłać mi kod, dzięki ]

variables:
    {diamenty.%player%} = 0
    {emeraldy.%player%} = 0
    {zelazo.%player%} = 0
    {zloto.%player%} = 0
    {apple.%player%} = 0
    {redstone.%player%} = 0
    {lapis.%player%} = 0
    {wegiel.%player%} = 0
    {piasek.%player%} = 0
    {drewno.%player%} = 0
    {zboze.%player%} = 0
    {kamien.%player%} = 0
    {cobblestone.%player%} = true


options:

    szansa_diament: 0.50
    szansa_emerald: 0.40
    szansa_zelazo: 0.80
    szansa_zloto: 0.80
    szansa_apple: 0.95
    szansa_redstone: 0.95
    szansa_lapis: 0.95
    szansa_wegiel: 1.25
    szansa_piasek: 1.10
    szansa_drewno: 1.20
    szansa_zboze: 1.20
    szansa_kamien: 0.30

    wysokosc_diament: 200
    wysokosc_emerald: 200
    wysokosc_zelazo: 200
    wysokosc_zloto: 200
    wysokosc_apple: 200
    wysokosc_redstone: 200
    wysokosc_lapis: 200
    wysokosc_wegiel: 200
    wysokosc_piasek: 200
    wysokosc_drewno: 200
    wysokosc_zboze: 200
    wysokosc_kamien: 200

on break of stone or cobblestone:
    if {cobblestone.%player%} is true:
        give 1 cobblestone to the player
        cancel event
        set event-block to air

on mine of stone:
    chance of 25%:
        add 1 xp to the player


        chance of {@szansa_diament}%:
            if player's y-coordinate is smaller than {@wysokosc_diament}:
                drop 1 diamond
                add 1 to {diamenty.%player%}
                send "&7Znalazles: &bdiament!"


        chance of {@szansa_emerald}%:
            if player's y-coordinate is smaller than {@wysokosc_emerald}:
                drop 1 emerald
                add 1 to {emeraldy.%player%}
                send "&7Znalazles: &2szmaragd!"


        chance of {@szansa_zelazo}%:
            if player's y-coordinate is smaller than {@wysokosc_zelazo}:
                drop 1 iron ore
                add 1 to {zelazo.%player%}
                send "&7Znalazles: &fzelazo!"


        chance of {@szansa_zloto}%:
            if player's y-coordinate is smaller than {@wysokosc_zloto}:
                drop 1 gold ore
                add 1 to {zloto.%player%}
                send "&7Znalazles: &6zloto!"


        chance of {@szansa_apple}%:
            if player's y-coordinate is smaller than {@wysokosc_apple}:
                drop 1 apple
                add 1 to {apple.%player%}
                send "&7Znalazles: &cjablko!"


        chance of {@szansa_redstone}%:
            if player's y-coordinate is smaller than {@wysokosc_redstone}:
                drop 1 redstone
                add 1 to {redstone.%player%}
                send "&7Znalazles: &4czerwony proszek!"


        chance of {@szansa_lapis}%:
            if player's y-coordinate is smaller than {@wysokosc_lapis}:
                drop 1 lapis lazuli
                add 1 to {lapis.%player%}
                send "&7Znalazles: &3lazuryt!"

        
        chance of {@szansa_wegiel}%:
            if player's y-coordinate is smaller than {@wysokosc_wegiel}:
                drop 1 coal
                add 1 to {wegiel.%player%}
                send "&7Znalazles: &8wegiel!"

        
        chance of {@szansa_piasek}%:
            if player's y-coordinate is smaller than {@wysokosc_piasek}:
                drop 1 sand
                add 1 to {piasek.%player%}
                send "&7Znalazles: &epiasek!"

        
        chance of {@szansa_drewno}%:
            if player's y-coordinate is smaller than {@wysokosc_drewno}:
                drop 1 log
                add 1 to {drewno.%player%}
                send "&7Znalazles: &7drewno!"


        chance of {@szansa_zboze}%:
            if player's y-coordinate is smaller than {@wysokosc_zboze}:
                drop 1 wheat
                add 1 to {zboze.%player%}
                send "&7Znalazles: &ezboze!"


        chance of {@szansa_kamien}%:
            if player's y-coordinate is smaller than {@wysokosc_kamien}:
                drop 1 stone
                add 1 to {kamien.%player%}
                send "&7Znalazles: &8kamien!"
    
command /drop:
        trigger:
                open chest with 2 rows named "&4&lDROP" to player
                wait 1 tick
                format slot 0 of player with 1 of diamond named "&bDIAMENT" with lore "&2» &6SZANSA NA WYDROPIENIE:&7 {@szansa_diament}%%" to be unstealable
                format slot 1 of player with 1 of emerald named "&2SZMARAGD" with lore "&2» &6SZANSA NA WYDROPIENIE:&7 {@szansa_emerald}%%" to be unstealable
                format slot 9 of player with 1 of gold ingot named "&6ZLOTO" with lore "&2» &6SZANSA NA WYDROPIENIE:&7 {@szansa_zloto}%%" to be unstealable
                format slot 10 of player with 1 of iron ingot named "&fZELAZO" with lore "&2» &6SZANSA NA WYDROPIENIE:&7 {@szansa_zelazo}%%" to be unstealable
                format slot 14 of player with 1 of 263 named "&8WEGIEL" with lore "&2» &6SZANSA NA WYDROPIENIE:&7 {@szansa_wegiel}%%" to be unstealable
                format slot 4 of player with 1 of redstone named "&4CZERWONY PROSZEK" with lore "&2» &6SZANSA NA WYDROPIENIE:&7 {@szansa_redstone}%%" to be unstealable
                format slot 13 of player with 1 of lapis lazuli named "&3LAZURYT" with lore "&2» &6SZANSA NA WYDROPIENIE:&7 {@szansa_lapis}%%" to be unstealable
                format slot 2 of player with 1 of apple named "&cJABLKO" with lore "&2» &6SZANSA NA WYDROPIENIE:&7 {@szansa_apple}%%" to be unstealable
                format slot 8 of player with 1 of stone named "&7KAMIEN" with lore "&2» &6SZANSA NA WYDROPIENIE:&7 {@szansa_kamien}%%" to be unstealable
                format slot 11 of player with 1 of wheat named "&eZBOZE" with lore "&2» &6SZANSA NA WYDROPIENIE:&7 {@szansa_zboze}%%" to be unstealable
                format slot 12 of player with 1 of 17 named "&cDREWNO" with lore "&2» &6SZANSA NA WYDROPIENIE:&7 {@szansa_drewno}%%" to be unstealable
                format slot 3 of player with 1 of sand named "&ePIASEK" with lore "&2» &6SZANSA NA WYDROPIENIE:&7 {@szansa_piasek}%%" to be unstealable

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...