Pomoże mi ktoś jakoś to wygląda ale ciagle mam spowolnienie+ zatrucie nawet jeżeli użyje bandaż lub dedne. Mógłby ktoś naprawić aby znikało to albo po bandażu albo po śmierci. Nawet jeżeli ktoś wejdzie odrazu dostaje zatrucie+spowolnienie
on walk on 8:0 or 9:0:
damage player by 0.5 hearts
on damage:
victim is player
attacker is zombie
chance of 50%
set {zatrucie.%victim%} to true
send "&6Zostales zatruty!" to victim
send "&cPotrzebujesz bandazu by sie uleczyc." to victim
on rightclick with paper:
if name of player's tool is "&a&lBandaz":
if {zatrucie.%player%} is set:
clear {zatrucie.%player%}
cure player
remove paper named "&a&lBandaz" from player
send "&6Uzdrowiles sie."
stop
send "&6Nie jestes zatruty."
stop
on break of stone:
chance of 10%
give paper named "&a&lBandaz" to player
send "&6Wykopales bandaz, bedziesz mogl nim sie uleczyc."
stop
every 1 second:
loop all players:
if {zatrucie.%loop-player%} is set:
if loop-player is not poisoned:
poison loop-player
apply slowness 2 to loop-player for 1 seconds
Pytanie
Piotrek5565 2
Pomoże mi ktoś jakoś to wygląda ale ciagle mam spowolnienie+ zatrucie nawet jeżeli użyje bandaż lub dedne. Mógłby ktoś naprawić aby znikało to albo po bandażu albo po śmierci. Nawet jeżeli ktoś wejdzie odrazu dostaje zatrucie+spowolnienie
on walk on 8:0 or 9:0:
damage player by 0.5 hearts
on damage:
Edytowane przez Piotrek5565victim is player
attacker is zombie
chance of 50%
set {zatrucie.%victim%} to true
send "&6Zostales zatruty!" to victim
send "&cPotrzebujesz bandazu by sie uleczyc." to victim
on rightclick with paper:
if name of player's tool is "&a&lBandaz":
if {zatrucie.%player%} is set:
clear {zatrucie.%player%}
cure player
remove paper named "&a&lBandaz" from player
send "&6Uzdrowiles sie."
stop
send "&6Nie jestes zatruty."
stop
on break of stone:
chance of 10%
give paper named "&a&lBandaz" to player
send "&6Wykopales bandaz, bedziesz mogl nim sie uleczyc."
stop
every 1 second:
loop all players:
if {zatrucie.%loop-player%} is set:
if loop-player is not poisoned:
poison loop-player
apply slowness 2 to loop-player for 1 seconds
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi