Skocz do zawartości
  • 0

VChest - lekka modyfikacja ale jak?


Sabat
 Udostępnij

Pytanie

Na tym forum znalazłem:

options:    tag: &a[VChest]&7variables:    {mg1.%player%} = false    {mg2.%player%} = false on rightclick on sign:    line 1 is "&1[VChest]"    line 3 is "&lMagazyn 1"    line 4 is "10 000$"    player's money is greater than 10001:        {mg1.%player%} is false:            set {_x} to random integer between 0 and 10000            set {_y} to 255            set {_z} to random integer between 1 and 10000            set {_r} to location at {_x}, {_y}, {_z}            set block at {_r} to chest            set {rmg1.%player%} to location of {_r}            set {mg1.%player%} to true            remove 10000 from player's money            send "{@tag} Zakupiles &lMagazyn 1&7 za &l10 000$&7."        {mg1.%player%} is true:            open the inventory of the block at {rmg1.%player%} to the player            stop    else:        send "{@tag} Nie masz wystarczajaco pieniedzy."

1. To z tego co rozumiem skrypt tworzy sobie w losowym miejscu na mapie skrzynkę, do której mamy dostęp po kliknięciu w tabliczkę - Jeżeli tak to OK.

 

2. Jak to zrobić by gracz wynajmował sobie tą skrzynkę na 24h i mógł przedłużać ważność maksymalnie na 3 dni (72h), a po skończeniu czasu kasowało by go z wynajmu.

 

3. Da rade zamiast wpisywania kordów to np 2 bloki za postawioną tabliczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...