options: tag: &a[VChest]&7variables: {mg1.%player%} = false {mg2.%player%} = false on rightclick on sign: line 1 is "&1[VChest]" line 3 is "&lMagazyn 1" line 4 is "10 000$" player's money is greater than 10001: {mg1.%player%} is false: set {_x} to random integer between 0 and 10000 set {_y} to 255 set {_z} to random integer between 1 and 10000 set {_r} to location at {_x}, {_y}, {_z} set block at {_r} to chest set {rmg1.%player%} to location of {_r} set {mg1.%player%} to true remove 10000 from player's money send "{@tag} Zakupiles &lMagazyn 1&7 za &l10 000$&7." {mg1.%player%} is true: open the inventory of the block at {rmg1.%player%} to the player stop else: send "{@tag} Nie masz wystarczajaco pieniedzy."
1. To z tego co rozumiem skrypt tworzy sobie w losowym miejscu na mapie skrzynkę, do której mamy dostęp po kliknięciu w tabliczkę - Jeżeli tak to OK.
2. Jak to zrobić by gracz wynajmował sobie tą skrzynkę na 24h i mógł przedłużać ważność maksymalnie na 3 dni (72h), a po skończeniu czasu kasowało by go z wynajmu.
3. Da rade zamiast wpisywania kordów to np 2 bloki za postawioną tabliczką.
Pytanie
Sabat 1
Na tym forum znalazłem:
1. To z tego co rozumiem skrypt tworzy sobie w losowym miejscu na mapie skrzynkę, do której mamy dostęp po kliknięciu w tabliczkę - Jeżeli tak to OK.
2. Jak to zrobić by gracz wynajmował sobie tą skrzynkę na 24h i mógł przedłużać ważność maksymalnie na 3 dni (72h), a po skończeniu czasu kasowało by go z wynajmu.
3. Da rade zamiast wpisywania kordów to np 2 bloki za postawioną tabliczką.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi