options:
tag: &8[&cOX&8]
command /ox [<text>] [<text>]:
permission: admin.ox
permission message: &cNie posiadasz uprawnien!
trigger:
if arg 1 is not set:
send "&8» &c/ox ustaw lobby &8- &7Ustawia lobby dla graczy!"
send "&8» &c/ox ustaw czerwone/biale/zielone &8- &7Ustawia pole czerwone/biale/zielone"
send "&8» &c/ox reset &8- &7Resetuje pola OX"
send "&8» &c/ox tak/nie <pytanie> &8- &7Rozpoczyna OX pytaniem"
stop
if arg 1 is not "ustaw" or "tak" or "nie" or "reset":
send "&8» &c/ox ustaw lobby &8- &7Ustawia lobby dla graczy!"
send "&8» &c/ox ustaw czerwone/biale/zielone &8- &7Ustawia pole czerwone/biale/zielone"
send "&8» &c/ox reset &8- &7Resetuje pola OX"
send "&8» &c/ox tak/nie <pytanie> &8- &7Rozpoczyna OX pytaniem"
stop
if arg 1 is "ustaw":
if arg 2 is "lobby":
set {ox.lobby} to location of player
send "{@tag} &7Poprawnie ustawiono &clobby &7dla graczy na wspolrzednych: &c%location of player%"
stop
if arg 2 is "czerwone" or "biale" or "zielone":
loop blocks within {ox.pos1} to {ox.pos2}:
add loop-block to {ox.bloki.%arg 2%::*}
send "{@tag} &7Poprawnie stworzono &c%arg 2% &7pole"
else if arg 2 is not "czerwone" or "biale" or "zielone" or "lobby":
send "&8» &c/ox ustaw lobby &8- &7Ustawia lobby dla graczy!"
send "&8» &c/ox ustaw czerwone/biale/zielone &8- &7Ustawia pole czerwone/biale/zielone"
send "&8» &c/ox reset &8- &7Resetuje pola OX"
send "&8» &c/ox tak/nie <pytanie> &8- &7Rozpoczyna OX pytaniem"
stop
if arg 1 is "reset":
clear {ox.bloki.biale::*}
clear {ox.bloki.czerwone::*}
clear {ox.bloki.zielone::*}
clear {ox.spawn}
clear {ox.lobby}
clear {ox.pos1}
clear {ox.pos2}
clear {ox.ilosc}
send "{@tag} &7Pomyslnie zresetowano zmienne OX!"
stop
if arg 1 is "tak" or "nie":
broadcast " "
broadcast " "
broadcast "{@tag} &7Pytanie&8: &c%arg 2%"
broadcast " "
broadcast " "
wait 10 second
broadcast "{@tag} &7Biale pole zniknie za &c10 &7sekund!"
wait 7 second
broadcast "{@tag} &7Biale pole zniknie za &c3 &7..."
wait 1 second
broadcast "{@tag} &7Biale pole zniknie za &c2 &7..."
wait 1 second
broadcast "{@tag} &7Biale pole zniknie za &c1 &7..."
wait 1 second
loop blocks at {ox.bloki.biale::*}:
set loop-block to air
wait 2 second
broadcast " "
broadcast " "
if arg 1 is "tak":
broadcast "{@tag} &7Poprawna odpowiedz to &aTAK"
loop blocks at {ox.bloki.czerwone::*}:
set loop-block to air
else if arg 1 is "nie":
broadcast "{@tag} &7Poprawna odpowiedz to &cNIE"
loop blocks at {ox.bloki.zielone::*}:
set loop-block to air
broadcast " "
broadcast " "
wait 10 second
loop blocks at {ox.bloki.biale::*}:
set loop-block to white wool
wait 1 second
if arg 1 is "tak":
loop blocks at {ox.bloki.czerwone::*}:
set loop-block to red wool
else if arg 1 is "nie":
loop blocks at {ox.bloki.zielone::*}:
set loop-block to 35:5
on walk on water:
if block 2 under player is command block:
teleport player to {ox.lobby}
send "{@tag} &7Przegrales! Moze nastepnym razem Ci sie uda!"
stop
on leftclick with Blaze Rod:
if player have permission "admin.ox":
cancel event
set {ox.pos1} to location of event-block
send "{@tag} &7Wspolrzedne pozycji 1 to &c%{ox.pos1}%"
stop
stop
on rightclick with Blaze Rod:
if player have permission "admin.ox":
cancel event
set {ox.pos2} to location of event-block
set {ox.ilosc} to 0
loop blocks within {ox.pos1} to {ox.pos2}:
add 1 to {ox.ilosc}
if {ox.ilosc} is 3000000:
send "{@tag} &7Przekroczono ilosc blokow! Zaznacz mniejszy obszar!"
stop
send "{@tag} &7Pomyslnie zaznaczono obszar!"
send "&8» &7Pozycja 1&8: &c%{ox.pos1}%"
send "&8» &7Pozycja 2&8: &c%{ox.pos2}%"
send "&8» &7Ilosc zaznaczonych blokow&8: &c%{ox.ilosc}%"
stop
Witam potrzebuje pomocy we skrypcie na ox dodanie paru komend linijek itd..
-/ox dolacz
-/ox opusc
-/ox zamnij (tylko dla administracji zamyka przejście żeby dalej gracze nie mogli wejsć na arene)
Pytanie
xkrokolTV 4
Witam potrzebuje pomocy we skrypcie na ox dodanie paru komend linijek itd..
-/ox dolacz
-/ox opusc
-/ox zamnij (tylko dla administracji zamyka przejście żeby dalej gracze nie mogli wejsć na arene)
-/ox start
-/ox zatrzymaj
niewiem co dalej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi