Skocz do zawartości
  • 0

skrypt na levele z mobow


MrRayqq

Pytanie

 
options:
	#Exp z danych potworków
	
	expZombie: 1
	expSkeleton: 2
	expSpiderCave: 3
	expSpider: 5
	expPigMan: 10
	expSilverFish: 18
	expSlime: 25
	expWither: 30
	expBlaze: 50
	expMagma: 75
	
	
	
on exp spawn:
	cancel event
on death:
	loop all players:
		if loop-player is "%victim%":
			stop
		if loop-player is "%attacker%":
			send "%victim%" to attacker
			set {_next} to true
			exit loop
	if {_next} is set:	
		if victim is zombie:
			chance of 70%:
				send "&2+&a{@expZombie}" to attacker
				add {@expZombie} exp to attacker
		if victim is skeleton:
			if level of attacker is larger than or equal to 2:
				chance of 50%:	
					send "&2+&a{@expSkeleton}" to attacker
					add {@expSkeleton} exp to attacker
		if victim is cave spider:
			if level of attacker is larger than or equal to 3:
				chance of 40%:
					send "&2+&a{@expSpiderCave}" to attacker
					add {@expSpiderCave} exp to attacker
		if victim is spider:
			if level of attacker is larger than or equal to 5:
				chance of 35%:
					send "&2+&a{@expSpider}" to attacker
					add {@expSpider} exp to attacker	
		if victim is zombie pigman:
			if level of attacker is larger than or equal to 7:
				chance of 33%:
					send "&2+&a{@expPigMan}" to attacker
					add {@expPigMan} exp to attacker
		if victim is silverfish:
			if level of attacker is larger than or equal to 12:
				chance of 27%:
					send "&2+&a{@expSilverFish}" to attacker
					add {@expSilverFish} exp to attacker
		if victim is slime:
			if level of attacker is larger than or equal to 17:
				chance of 25%:
					send "&2+&a{@expSlime}" to attacker
					add {@expSlime} exp to attacker
		if victim is wither skeleton:
			if level of attacker is larger than or equal to 17:
				chance of 20%:
					send "&2+&a{@expWither}" to attacker
					add {@expWither} exp to attacker
		if victim is blaze:
			if level of attacker is larger than or equal to 30:
				chance of 20%:
					send "&2+&a{@expBlaze}" to attacker
					add {@expBlaze} exp to attacker
		if victim is magma cube:
			if level of attacker is larger than or equal to 40:
				chance of 15%:
					send "&2+&a{@expMagma}" to attacker
					add {@expMagma} exp to attacker
		if level of attacker is larger than or equal to 105:
			set level of attacker to 105
			set level progress of attacker to 0.99
			stop

Witam pewnie widzicie powyzszy skrypt ( jedyny skrypt na exp z mobow ktory mi dzila na serwerze) jest on na exp z mobow i chcialbym was prosic o stworzenie komendy /exp i levele ktore wspolgraly by z tym skryptem. Czyli ze po np zdobyciu 100 expa zyskujemy poziom 1 itd. Za wszelką pomoc dziekuje i nagrodze ja likeiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...