Skocz do zawartości
  • 0

Nie działa


Elii
 Udostępnij

Pytanie

Witam!!!

Czy mógłby ktos poprawić mi poniższy skrypt?

Z góry Dzięki

 

variables:
{red.%player%} = false
{blue.%player%} = false

on join:
    execute player command "/clear"
    add 1 diamond block named "&8Blue" to player
    add 1 redstone block named "&cRed" to player

on rightclick with diamond block:
    teleport player to {blue.location}
    set {blue.%player%} to true

on rightclick with redstone block:
    teleport player to {red.location}
    set {red.%player%} to true

on rightclick holding a redstone:
    execute player command "/clear"
    add 1 golden helmet of protection 2 and unbreaking 10 to player
    add 1 golden chestplate of protection 2 and unbreaking 10 to player
    add 1 golden leggings of protection 2 and unbreaking 10 to player
    add 1 golden boots of protection 2 and unbreaking 10 to player
    add 1 golden sword of sharpness 1 and unbreaking 10 named "&2Kopia" to player

on walking on bedrock:
    add 1 stone named "&3Walkyrie" to player
    add 1 cobblestone named "&3Gigant" to player
    add 1 emerald named "&3Witch" to player
    add 1 redstone named "&3Prince" to player
    add 1 diamond named "&3Archer" to player
    add 1 iron ore named "&aWizzard" to player

on leave:
    if {red.%player%} is true:
        set {red.%player} to false
on leave:
    if {blue.%player%} is true:
        set {blue.%player} to false

command /ured:
    permission: admin.sk
    trigger:
        set {red.location} at location of player
        send "&cUstawiles RED"

command /ublue:
    permission: admin.sk
    trigger:
        set {blue.location} at location of player
        send "&cUstawiles BLUE"


on damage:
    if attacker`s is a player:
        if victim is a player:
            if {red.%attacker%} is true:
                if {red.%victim%} is true:
                    cancel event


on damage:
    if attacker`s is a player:
        if victim is a player:
            if {blue.%attacker%} is true:
                if {blue.%victim%} is true:
                    cancel event

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...