Skocz do zawartości
  • 0

Dorobienie /clan wyrzuc (dla założyciela) i dodanie /clan dom I ./clan usun (dla załozyciela)


KUBAK
 Udostępnij

Pytanie

Witam chciałbym aby ktoś do tego skryptu dorobił mi ./clan wyrzuc (dla zalozyciela clanu) i ./clan dom (tepanie na ustawiony dom clanu) i ./clan ustawdom oraz ./clan usun :)

Spoiler
on place of bedrock:
	cancel event
	if {clan1::%player%} is set:
		if {gompka::%{clan1::%player%}%} is not set:
			set {gompka::%{clan1::%player%}%} to 0
		loop blocks in radius 45 of event-block:
			if loop-block is sponge:
				send "&cZbyt blisko twojego cuba znajduje sie inny"
				stop
		if {gompka::%{clan1::%player%}%} is bigger than 0:
			send "&cTwoj clan ma juz cuboid"
			stop
		else:
			send "&aTeraz ten teren nalezy do twojego Clanu!"
			send "&akula o premieniu 20 kratek jest twoja"
			remove 1 bedrock from player
			add 1 to {gompka::%{clan1::%player%}%}
			wait 10 ticks
			set event-block to sponge
			set {clan::%event-block%} to "%{clan1::%player%}%"
			stop
	else:
		send "&cMusisz posiadac clan &9/clan"
		stop
	
			
	
on break of sponge:
	if {clan::%event-block%} is "%{clan1::%player%}%":
		cancel event
		set {gompka::%{clan::%event-block%}%} to 0
		set event-block to air
		send "&cJuz ten teren nie nalezy do twojego Clanu!"
		if player can hold 1 bedrock:
			give player 1 bedrock named "&cCuboid" with lore "&7Cuboid kula o premieniu 20 kratek"
			stop
		else:
			drop 1 bedrock named "&cCuboid" with lore "&7Cuboid kula o premieniu 20 kratek"
			stop
		
command /clan [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 is "cuboid":
			if player has 256 wood:
				remove 256 wood from player
				if player can hold 1 bedrock:
					give player 1 bedrock named "&cCuboid" with lore "&7Cuboid kula o premieniu 20 kratek"
					stop
				else:
					drop 1 bedrock named "&cCuboid" with lore "&7Cuboid kula o premieniu 20 kratek"
					stop
			else:
				send "&cnie masz 4 stakow drewna!"
				stop
		if arg-1 is "zaloz":
			if arg-2 is set:
				if {clan1::%player%} is not set:
					set {_l} to length of the string argument-2
					if {_l} is larger than 2:
						if {_l} is smaller than 5:
							loop {clan1::*}:
								if loop-value is "%arg-2%":
									send "&cjuz taki clan istnieje!"
									stop
							wait 2 ticks
							set {clan1::%player%} to "%arg-2%"
							send "&aZalozyles clan %arg-2%"
							execute console command "/say §cGracz §9%player% §czalozyl §cclan §9%arg-2% !"
							stop
						else:
							send "&cDlugosc nazwy nie moze byc dluzsza niz 5!"
							stop
					else:
						send "&cDlugosc nazwy nie moze byc krotsza niz 2!"
						stop
				else:
					SEND "&cmasz juz clan"
					stop
			else:
				send "&cPoprawne uzycie /clan zaloz <tag>"
				stop
		if arg-1 is "dolacz":
			if arg-2 is set:
				if {clan1::%player%} is not set:
					if {zaproszenie::%arg-2%.%player%} is set:
						set {clan1::%player%} to "%{zaproszenie::%arg-2%.%player%}%"
						send "&adolaczyles do clanu!"
						execute console command "/say §cGracz §9%player% §cdolaczyl §cdo §cclanu §9%arg-2% !"
						stop
					else:
						send "&cNie dostales zaproszenie do tego clanu"
						stop
				else:
					send "&cMasz juz clan"
					stop
			else:
				send "&cPoprawne uzycie /clan dolacz <nazwa>"
				stop
		if arg-1 is "zapros":
			if arg-2 is set:
				if {clan1::%player%} is set:
					set {zaproszenie::%{clan1::%player%}%.%arg-2%} to "%{clan1::%player%}%"
					send "&czaprosiles gracza %arg-2% to clanu"
					set {_gracz} to "%arg-2%" parsed as player
					send "&aZostales zaproszony do calnu &9%{clan1::%player%}% !" to {_gracz}
					send "&aWpisz [/clan dolacz %{clan1::%player%}%] aby dolaczyc" to {_gracz}
					stop
				else:
					send "&cnie masz clanu"
					stop
			else:
				send "&cPoprawne uzycie /clan zapros <gracz>"
				stop
		if arg-1 is "opusc":
			if {clan1::%player%} is set:
				set {_test} to {clan1::%player%}
				set {_test2} to 0
				loop {clan1::*}:
					if loop-value is "%{_test}%":
						add 1 to {_test2}
				wait 2 ticks
				if {_test2} is bigger than 1:
					clear {zaproszenie::%{clan1::%player%}%.%player%}
					clear {clan1::%player%}
					send "&copusciles clan"
					stop
				else:
					send "jestes sam w clanie"
					stop
			else:
				send "&cNie masz gildii"
				stop
		if arg-1 is "ausun":
			if player has permission "asdasd":
				clear {clan1::%arg-2%}
		else:
			send "&8/&7clan cuboid &8- &3kupujesz cuboid"
			send "&8/&7clan zaloz &8<&7nazwa&8> - &3zakladasz clan"
			send "&8/&7clan zapros &8<&7gracz&8> &8- &3zapraszasz gracza"
			send "&8/&7clan dolacz &8<&7nazwa&8> &8- &3dolaczasz do clanu"
			send "&8/&7clan opusc &8- &3opuszczasz clan"
			send "&8/&7info &8<&7clan&8> &8- &3Informacje o danym clanie"

command /info [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 is set:
			set {com::%player%} to true
			send "&7Nazwa clanu: &3%arg-1%"
			send "&7Czlakowie clanu:"
			set {_123} to "%arg-1%"
			loop {clan1::*}:
				if loop-value is "%arg-1%":
					send "&3- %Loop-index%"
			wait 60 ticks
			clear {com::%player%}
			
on join:
	clear {com::%player%}	

 

//Poprawiam nazwę tematu i pakuję kod do spoilera ~ :derpy: 

Edytowane przez KUBAK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...