Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na lvl pvp


Rafix1423
 Udostępnij

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death:
	if attacker is player:
		if victim is player:
			add 1 to {Lvl::%attacker%}
			set level of attacker to {Lvl::%attacker%}

on join:
	set level of player to {Lvl::%player%}

on respawn:
	set level of player to {Lvl::%player%}

every 60 seconds:
	loop all players:
		if level of loop-player is not {Lvl::%loop-player%}:
			set level of loop-player to {Lvl::%loop-player%}

on join:
	if {Lvl::%player%} is not set:
		set {Lvl::%player%} to 1

Może będzie działać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
51 minut temu, AOS napisał:
on death:
	if attacker is player:
		if victim is player:
			add 1 to {Lvl::%attacker%}
			set level of attacker to {Lvl::%attacker%}

on join:
	set level of player to {Lvl::%player%}

on respawn:
	set level of player to {Lvl::%player%}

every 60 seconds:
	loop all players:
		if level of loop-player is not {Lvl::%loop-player%}:
			set level of loop-player to {Lvl::%loop-player%}

on join:
	if {Lvl::%player%} is not set:
		set {Lvl::%player%} to 1

Może będzie działać. 

Nie działa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
30 minut temu, Rafix1423 napisał:

[13:32:25 ERROR]: Cannot change a player's level in a respawn event. Add a delay of 1 tick or change the 'new level' in a death event. (vip.sk, line 251: set level of player to {Lvl::%player%}')

Spoiler
on death:
	if attacker is player:
		if victim is player:
			add 1 to {Lvl::%attacker%}
			set level of attacker to {Lvl::%attacker%}

on join:
	set level of player to {Lvl::%player%}

on respawn:
	wait 1 tick
	set level of player to {Lvl::%player%}

every 60 seconds:
	loop all players:
		if level of loop-player is not {Lvl::%loop-player%}:
			set level of loop-player to {Lvl::%loop-player%}

on join:
	if {Lvl::%player%} is not set:
		set {Lvl::%player%} to 1

 

Już naprawione i powinno działać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on death:
	if attacker is player:
		if victim is player:
			add 1 to {Lvl::%attacker%}
			set level of attacker to {Lvl::%attacker%}

on join:
	set level of player to {Lvl::%player%}

on respawn:
	wait 1 tick
	set level of player to {Lvl::%player%}

every 60 seconds:
	loop all players:
		if level of loop-player is not {Lvl::%loop-player%}:
			set level of loop-player to {Lvl::%loop-player%}

on join:
	if {Lvl::%player%} is not set:
		set {Lvl::%player%} to 1
             
             
             Nie Działa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...