Skocz do zawartości
  • 0

Poprawa skriptu na top 10


XBeTeRR

Pytanie

Witam potrzebuje pomocy ze skriptem na top 10 lvla tutaj kod:

command /top:
	trigger:
		set {_s} to size of {plvl::*}
		loop {_s} times:
			loop {plvl::*}:
				if {_v.%loop-number%} is not set:
					set {_v.%loop-number%} to loop-value
					set {_n.%loop-number%} to loop-index
				if loop-value is larger than {_v.%loop-number%}:
					set {_v.%loop-number%} to loop-value
					set {_n.%loop-number%} to loop-index
			remove {_v.%loop-number%} from {plvl::*}
		loop {_s} times:
			if loop-number is smaller than or equal to 15:
				wait 1 tick
				open chest with 1 rows named "&6&lTOP" to player
				format slot 0 of player with 1 of diamond pickaxe named "&6&lTOP POZIOMOW" with lore "&c&l%loop-number%. &7%{_n.%loop-number%}% &e[%{_v.%loop-number%}%]||" to close
			set {plvl::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}

czemu tutaj: format slot 0 of player with 1 of diamond pickaxe named "&6&lTOP POZIOMOW" with lore "&c&l%loop-number%. &7%{_n.%loop-number%}% &e[%{_v.%loop-number%}%]||" to close

nie tworzy topki od 1 do 15 tylko pokazuje aby ostatnie miejsce czyli 15 ?

 

Pomoze ktos? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

ponieważ to jest zasada loop'a czyli 15 razy w formacie 0 wyskakuje topka a ty masz 15 miejsc czyli 15 razy loop'uje ci format slot 0 dlatego masz w formacie 15 miejsce

możesz ustawić także    format slot loop-number of player with 1 of diamond pickaxe named "&6&lTOP POZIOMOW" with lore "&c&l%loop-number%. &7%{_n.%loop-number%}% &e[%{_v.%loop-number%}%]||" to close

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...