Skocz do zawartości
  • 0

Pomocy z menu! :C


Prince
 Udostępnij

Pytanie

Potrzebuję gui menu, w którym będzie tp na spawn, przekierowanie do kolejnego menu z kitami (/zestaw), przekierowanie do gui z warpami (może tam być nawet klocek z wełną, nie wiem tylko jak zrobić przekierowanie do kolejnego menu i wymuszenie TP) + kolejne puste menu.

Z grubsza objaśniłem, ale dla jasności wole tak szczegółowiej - /gui (można je otworzyć kompasem), a w nim jakiś klocek (tp na spawn), kolejny klocek i przekierowanie do nowego chesta z warpami, następny klocek i menu z kitami (menu jest już zrobione i otwiera się komendą /zestaw).

Resztę edytuję sam, bo nie chcę, aby ktoś tracił więcej czasu na tak [ciach]iany skrypt, a Ja jestem za głupi na akurat ten.  ^^

Wiem że są tu sprawni i mądrzy ludzie, dlatego o to prosze  :cool:

 

 

EDIT :

 

Tak wyglada mój kod, działa tylko spawn, po klikaniu na zestawy czy warpy menu sie nie otwiera, ani to nie znika...

Natomiast po wpisaniu /warpy lub /zestaw to menu sie otwieraja (skrypt do zestawów jest osobny, bo jest dość obszerny, a nie chciałem bałaganu)

 

command /menu:

    trigger:
        open chest with 1 rows named "&6&lMENU" to player
        wait 3 tick
        format slot 2 of player with 1 of bookshelf named "&3Teleport na spawn" with lore "<grey>Nacisnij aby uzyc" to run  "spawn %player%"
        format slot 4 of player with sign item named "&3Warpy" with lore "<grey>Nacisnij aby zobaczyc warpy" to run "warpy %player%"
        format slot 6 of player with iron sword named "&3Zestawy" with lore "<grey>Nacisnij aby zobaczyc zestawy" to run "zestaw %player%"
        format slot 0 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
        format slot 1 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
        format slot 3 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
        format slot 5 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
        format slot 7 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
        format slot 8 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close

command /warpy:

    trigger:
        open chest with 1 rows named "Warpy" to player
        wait 3 tick
        format slot 0 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
        format slot 1 of player with grass named "&3Kopalnia" with lore "<grey>Nacisnij aby uzyc" to close then run "warp kopalnia %player%"

 

Edytowane przez Prince
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Po wpisaniu /gui:

command /gui:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "&9Gui" to player
		wait a tick
		format slot 3 of player with white wool named "&f&lTeleport na spawn" to close then run [execute player command "/spawn %player%"
		format slot 26 of player with blue wool named "&bKolejna strona" to run [execute player command "/itemy"]

Przy kolejnych menu zmieniaj nazwy komend i to co potrzebne.

Wymaga: SkQuery i Essentials.

 

EDIT:
Błąd: W kodzie usuń %player% w wyrażeniu, aby wyglądało tak:
[execute player command "/spawn"]

Edytowane przez Turas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...