Potrzebuję gui menu, w którym będzie tp na spawn, przekierowanie do kolejnego menu z kitami (/zestaw), przekierowanie do gui z warpami (może tam być nawet klocek z wełną, nie wiem tylko jak zrobić przekierowanie do kolejnego menu i wymuszenie TP) + kolejne puste menu.
Z grubsza objaśniłem, ale dla jasności wole tak szczegółowiej - /gui (można je otworzyć kompasem), a w nim jakiś klocek (tp na spawn), kolejny klocek i przekierowanie do nowego chesta z warpami, następny klocek i menu z kitami (menu jest już zrobione i otwiera się komendą /zestaw).
Resztę edytuję sam, bo nie chcę, aby ktoś tracił więcej czasu na tak [ciach]iany skrypt, a Ja jestem za głupi na akurat ten.
Wiem że są tu sprawni i mądrzy ludzie, dlatego o to prosze
EDIT :
Tak wyglada mój kod, działa tylko spawn, po klikaniu na zestawy czy warpy menu sie nie otwiera, ani to nie znika...
Natomiast po wpisaniu /warpy lub /zestaw to menu sie otwieraja (skrypt do zestawów jest osobny, bo jest dość obszerny, a nie chciałem bałaganu)
command /menu:
trigger:
open chest with 1 rows named "&6&lMENU" to player
wait 3 tick
format slot 2 of player with 1 of bookshelf named "&3Teleport na spawn" with lore "<grey>Nacisnij aby uzyc" to run "spawn %player%"
format slot 4 of player with sign item named "&3Warpy" with lore "<grey>Nacisnij aby zobaczyc warpy" to run "warpy %player%"
format slot 6 of player with iron sword named "&3Zestawy" with lore "<grey>Nacisnij aby zobaczyc zestawy" to run "zestaw %player%"
format slot 0 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
format slot 1 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
format slot 3 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
format slot 5 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
format slot 7 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
format slot 8 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
command /warpy:
trigger:
open chest with 1 rows named "Warpy" to player
wait 3 tick
format slot 0 of player with white stained glass pane named "<yellow>Zamknij Gui" to close
format slot 1 of player with grass named "&3Kopalnia" with lore "<grey>Nacisnij aby uzyc" to close then run "warp kopalnia %player%"
Pytanie
Prince 0
Potrzebuję gui menu, w którym będzie tp na spawn, przekierowanie do kolejnego menu z kitami (/zestaw), przekierowanie do gui z warpami (może tam być nawet klocek z wełną, nie wiem tylko jak zrobić przekierowanie do kolejnego menu i wymuszenie TP) + kolejne puste menu.
Z grubsza objaśniłem, ale dla jasności wole tak szczegółowiej - /gui (można je otworzyć kompasem), a w nim jakiś klocek (tp na spawn), kolejny klocek i przekierowanie do nowego chesta z warpami, następny klocek i menu z kitami (menu jest już zrobione i otwiera się komendą /zestaw).
Resztę edytuję sam, bo nie chcę, aby ktoś tracił więcej czasu na tak [ciach]iany skrypt, a Ja jestem za głupi na akurat ten.
Wiem że są tu sprawni i mądrzy ludzie, dlatego o to prosze
EDIT :
Tak wyglada mój kod, działa tylko spawn, po klikaniu na zestawy czy warpy menu sie nie otwiera, ani to nie znika...
Natomiast po wpisaniu /warpy lub /zestaw to menu sie otwieraja (skrypt do zestawów jest osobny, bo jest dość obszerny, a nie chciałem bałaganu)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi