Skocz do zawartości
  • 0

Dymki


Vami
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mam pewien problem. Czy ktoś może mi dopisać coś żeby: gdy wpisujemy komende /dymki i klikamy na note to włącza nam się ten particles? 

 

Kod:

variables:
        {dymki.%player%.note} = false

command /dymki1 [<player>]:
    aliases: dym
    trigger:
        if arg-player is set:
            if executor has permission "dymki":
                wait 2 ticks
                open chest with 3 rows named "&3&lDymki" to arg-player
                wait 2 ticks
                formatZarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 0 of arg-player with 1 of black stained glass pane named " " to close
                format slot 1 of arg-player with 1 of black stained glass pane named " " to close
                format slot 2 of arg-player with 1 of black stained glass pane named " " to close
                format slot 3 of arg-player with 1 of black stained glass pane named " " to close
                format slot 4 of arg-player with 1 of black stained glass pane named " " to close
                format slot 5 of arg-player with 1 of black stained glass pane named " " to close
                format slot 6 of arg-player with 1 of black stained glass pane named " " to close
                format slot 7 of arg-player with 1 of black stained glass pane named " " to close
                format slot 8 of arg-player with 1 of black stained glass pane named " " to close
                format slot 9 of arg-player with 1 of black stained glass pane named " " to close
                formatZarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 10 of arg-player with 1 of note block named "&8» &3/note &7- Efekt Nut" to close then run "note %arg-player%"
                stop
            else:
                execute console command "dymki1 %player%"
                stop   
        else:
            execute console command "dymki1 %player%"
            stop

command /note:
        permission: dymki
        trigger:
                if {dymki.%player%.note} is false:
                        set {dymki.%player%.note} to true
                        send "&8» &7Efekt &3nut&8: &7Zostal wlaczony"
                        stop
                if {dymki.%player%.note} is true:
                        set {dymki.%player%.note} to false
                        send "&8» &7Efekt &3nut&8: &7Zostal wylaczony"
                        stop
                       
on any movement:
        if {dymki.%player%.note} is true:
                spawn 5 of particle note:1 offset by 0.5, 0.5, 0.5 at player

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...