Skocz do zawartości
  • 0

Wylaczenie/Wlaczenie msg


KjubaxDDD
 Udostępnij

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on load:

    set {msgs} to true

on command /msgswitch [<text>]

Usage: "/msgswitch on/off"

permission: "msgs.switch"

permission text: "&4&lNie masz uprawnien!"

    trigger:

        if arg 1 is "on":

            set {msgs} to true

            send "&f&lMSG zostalo wlaczone" to all players

        if arg 1 is "off":

            set {msgs} to false

            send "&f&lMSG zostalo wylaczone" to all players

on command /msg <player> [<text>]:

    trigger:

        if {msgs} is true:

            execute player command "msg"

        if {msgs} is false:

            cancle event

            send "&f&lMSG jest aktualnie wylaczone"

 

 

Zobacz czy dziala

Edytowane przez xxdamixx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up Nie zadziała. Poprawna wersja:

on join:

 

on command /msgswitch [<text>]

Usage: "/msgswitch on/off"

permission: "msgs.switch"

permission text: "&4&lNie masz uprawnien!"

    trigger:

        if arg 1 is "on":

            set {msgs} to true

            send "&f&lMSG zostalo wlaczone" to all players

        if arg 1 is "off":

            set {msgs} to false

            send "&f&lMSG zostalo wylaczone" to all players

command /m <player> [<text>]:

    trigger:

        if {msgs} is true:

            execute player command "msg %argument 1% %argument 2%"

        if {msgs} is false:

            cancel event

            send "&f&lMSG jest aktualnie wylaczone"

//Przywracam posta ~Derpy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
	{msg} = true
command /msg [<player>] [<text>]:
	trigger:
		if {msg} is true:
			if player has permission "msg.send":
				if arg 1 is set:
					if arg 2 is set:
 						send "&c[MSG] &a%player%&8: &7%arg 2%" to arg 1
					else:
						send "&c[MSG] &7Podaj wiadomosc ktora chcesz wyslac."
				else:
					send "&c[MSG] &7Podaj nick gracza."
			else:
				send "&c[MSG] &7Nie masz pozwolenia do komendy."
		else:
			send "&c[MSG] &7Msg jest wylaczone."

command /dmsg [<text>]:
	trigger:
		if player has permission "msg.admin":
			if arg 1 is "off":
				send "&c[MSG] &7Msg  jest teraz off."
				set {msg} to false
			if arg 1 is "on":
  				send "&c[MSG] &7Msg  jest teraz on."
				set {msg} to true
  			if arg 1 is not set:
				send "&c[MSG] &7Komenda: /dmsg on.off"
		else:
			send "&c[MSG] &7Nie masz pozwolenia do komendy."

Powinno działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...