Napisalem skrypt na gianty (na uzytek wlasny, jak ktos chce to rowniez moze z niego skorzystac), ktory co 30 minut spawnuje gianta na podanej pozycji.
Jak zadajemy mu dmg wyswietla nam sie ile hp mu pozostalo, jak go zabilemy dostajemy losowy drop. Niestety chcialbym zrobic gdyby giantowi zostalo mniej niz ~250 hp to wyswietlala by sie wiadomosc dla graczy w obszarze 20 kratek od pozycji {loc}. Probowalem uzyc loop all players in radius 4 from location of {loc} ale nie dziala ;f (pewnie to nawet nie ma sensu, dlatego jestem tutaj.)
variables:
{zdrowie.giant} = 500
command /event-giant:
trigger:
player has permission "giant.*" or "giant.spawn":
spawn 1 giant at location of {loc}
set the max health of last spawned entity to 500
heal last spawned entity
wait 1 tick
set the name of last spawned entity to "&2&lGIANT"
apply potion of strength 1 to the last spawned entity for 999999 days
broadcast "hello"
command /setloc:
trigger:
player has permission "giant.*" or "giant.setloc":
set {loc} to player's location
broadcast "%player% ustawil lokalizacje {loc} na %{loc}%"
on damage:
if attacker is a player:
if victim is a giant:
send "&9SnowCraft &8» &7Giantowi pozostalo &4%health of victim%&8/&4%max health of victim% HP" to attacker
on death of giant:
set {itemzgianta} to a random integer between 1 and 5
if {itemzgianta} is 1:
drop 1 diamond helmet of protection 5 named "&2&lGIANT" at location of victim
broadcast "&9SnowCraft &8» &c%attacker%&7 pokonal &cgianta&7 i otrzymal &cdiamond helmet of protection 5&7!"
if {itemzgianta} is 2:
drop 1 diamond chestplate of protection 5 named "&2&lGIANT" at location of victim
broadcast "&9SnowCraft &8» &c%attacker%&7 pokonal &cgianta&7 i otrzymal &cdiamond chestplate of protection 5&7!"
if {itemzgianta} is 3:
drop 1 diamond leggings of protection 5 named "&2&lGIANT" at location of victim
broadcast "&9SnowCraft &8» &c%attacker%&7 pokonal &cgianta&7 i otrzymal &cdiamond leggings of protection 5&7!"
if {itemzgianta} is 4:
drop 1 diamond boots of protection 5 named "&2&lGIANT" at location of victim
broadcast "&9SnowCraft &8» &c%attacker%&7 pokonal &cgianta&7 i otrzymal &cdiamond boots of protection 5&7!"
if {itemzgianta} is 5:
drop 1 diamond sword of sharpness 6 named "&2&lGIANT" at location of victim
broadcast "&9SnowCraft &8» &c%attacker%&7 pokonal &cgianta&7 i otrzymal &cdiamond sword of sharpness 6&7!"
every 30 minutes:
spawn 1 giant at location of {loc}
set the max health of last spawned entity to 500
heal last spawned entity
wait 1 tick
set the name of last spawned entity to "&2&lGIANT"
apply potion of strength 1 to the last spawned entity for 999999 days
broadcast "&9SnowCraft &8»&2&l GIANT&7 zostal zespawnowany na kordach &c%{loc}%"
broadcast "&9SnowCraft &8»&7 Kolejny &2&lGIANT&7 zrespi sie za &c30 minut&7!"
Pytanie
Kaamil3cz3k 9
Witam.
Napisalem skrypt na gianty (na uzytek wlasny, jak ktos chce to rowniez moze z niego skorzystac), ktory co 30 minut spawnuje gianta na podanej pozycji.
Jak zadajemy mu dmg wyswietla nam sie ile hp mu pozostalo, jak go zabilemy dostajemy losowy drop. Niestety chcialbym zrobic gdyby giantowi zostalo mniej niz ~250 hp to wyswietlala by sie wiadomosc dla graczy w obszarze 20 kratek od pozycji {loc}. Probowalem uzyc loop all players in radius 4 from location of {loc} ale nie dziala ;f (pewnie to nawet nie ma sensu, dlatego jestem tutaj.)
Skrypt:
Pastebin:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Kod:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi