Skocz do zawartości
  • 0

Nie respiacy sie kamien


Lolzek
 Udostępnij

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Można chyba tylko tak:

Nie będzie mógł niszczyć wgl. kamienia, i weź no daj plusa :>

on damage:
	if victim is player:
		if attacker is player:
			set {ds::%player%} to now
on break of stone:
	if %difference between {ds::%player%} and now% is more or equal to 20:
		stop
	else:
		cancel event
		send "&cNie mozesz niszczyc kamienia podczas walki! &7&l &6&l%difference between {ds::%player%} and now%/20"
		

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Źle...

on damage:
	if victim is player:
		if attacker is player:
			set {ds.%player%} to now

on mine of stone:
	set {_xd} to difference between {ds.%player%} and now
	if {_xd} is less than 20 seconds:
		stop
	else:
		cancel event
		send "&cNie mozesz niszczyc kamienia podczas walki! Zaczekaj jeszcze &f%{_xd}%&c."
		

 

Edytowane przez gabixdev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 godzin temu, gabixdev napisał:

Źle...

on damage:
	if victim is player:
		if attacker is player:
			set {ds.%player%} to now

on mine of stone:
	set {_xd} to difference between {ds.%player%} and now
	if {_xd} is less than 20 seconds:
		stop
	else:
		cancel event
		send "&cNie mozesz niszczyc kamienia podczas walki! Zaczekaj jeszcze &f%{_xd}%&c."
		

 

Mi chodzi o to ze moge rozwalac kamien ale on sie juz nie zregeneruje jak to jest np stoniarka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...