Skocz do zawartości
  • 0

Nie respiacy sie kamien


Lolzek

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Można chyba tylko tak:

Nie będzie mógł niszczyć wgl. kamienia, i weź no daj plusa :>

on damage:
	if victim is player:
		if attacker is player:
			set {ds::%player%} to now
on break of stone:
	if %difference between {ds::%player%} and now% is more or equal to 20:
		stop
	else:
		cancel event
		send "&cNie mozesz niszczyc kamienia podczas walki! &7&l &6&l%difference between {ds::%player%} and now%/20"
		

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Źle...

on damage:
	if victim is player:
		if attacker is player:
			set {ds.%player%} to now

on mine of stone:
	set {_xd} to difference between {ds.%player%} and now
	if {_xd} is less than 20 seconds:
		stop
	else:
		cancel event
		send "&cNie mozesz niszczyc kamienia podczas walki! Zaczekaj jeszcze &f%{_xd}%&c."
		

 

Edytowane przez gabixdev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 godzin temu, gabixdev napisał:

Źle...


on damage:
	if victim is player:
		if attacker is player:
			set {ds.%player%} to now

on mine of stone:
	set {_xd} to difference between {ds.%player%} and now
	if {_xd} is less than 20 seconds:
		stop
	else:
		cancel event
		send "&cNie mozesz niszczyc kamienia podczas walki! Zaczekaj jeszcze &f%{_xd}%&c."
		

 

Mi chodzi o to ze moge rozwalac kamien ale on sie juz nie zregeneruje jak to jest np stoniarka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...