Skocz do zawartości
  • 0

doublkill messages


Lolzek
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Proszę :) Jeśli gracz zabije kogoś 2 razy to wyświetla się mu wiadomość "Test". Kodzik ;) 

on death:
    if attacker is a player:
        add 1 to {zabicia.%player%}
        if {zabicia.%player%} is 2:
            send "Test" to attacker
            set {zabicia.%player%} to 0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

nie wiem czy to cos da ale mozna tak sprobowac:

on death:
    if attacker is a player:
        add 1 to {zabicia.%player%}
        wait 2 minutes
        if {zabicia.%player%} is 2:
            send "Test" to attacker
            set {zabicia.%player%} to 0

//EDIT - Dobra To I Tak nic Nie Da Bo Dopiero Po 2 Min. Można Zdobyć Doubla

Edytowane przez ejer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Powinno być: ;)

on death:
    if attacker is a player:
        add 1 to {zabicia.%player%}
        wait 2 minutes
        set {zabicia.%player%} to 0
        if {zabicia.%player%} is 2:
            send "Test" to attacker
            set {zabicia.%player%} to 0

Bo jeśli nie będzie tego "set {zabicia.%player%} to 0" to "wait 2 minutes" będzie bezużyteczne, bo nie będzie nic robiło :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie ? Lool, to proste, masz tu:

on death:
	if {czas::%attacker%} is not set:
		set {czas::%attacker%} to now
		stop
on death:
	if %difference between {czas::%attacker%} and now% is less than 120:
		broadcast "&e%attacker% &6zrobil &edoublekill'a&6!"
		clear {czas::%attacker%}
		stop

Pamiętajcie, że do mierzenia odległości czasowych pomiedzy var a now lub var a <liczba> używa się %difference between {var} and now/120%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 godzin temu, jasiubor napisał:

Nie ? Lool, to proste, masz tu:

on death:
	if {czas::%attacker%} is not set:
		set {czas::%attacker%} to now
		stop
on death:
	if %difference between {czas::%attacker%} and now% is less than 120:
		broadcast "&e%attacker% &6zrobil &edoublekill'a&6!"
		clear {czas::%attacker%}
		stop

Pamiętajcie, że do mierzenia odległości czasowych pomiedzy var a now lub var a <liczba> używa się %difference between {var} and now/120%

Mój skrypt jest tylko prostszy do napisania i ma jeden event, a nie dwa... Nie ma różnicy czy doda Twój skrypt czy mój, podziała tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, speodziak napisał:

Mój skrypt jest tylko prostszy do napisania i ma jeden event, a nie dwa... Nie ma różnicy czy doda Twój skrypt czy mój, podziała tak samo.

Tylko wyobraź sobie, że to będzie mogło bugować, skrypt wykonuje komendę wait, która dosyć mocno laguje, a jak serwer np. 100 graczy zabije to lagnie mocno. I chodzi mi tu o to, że nie używa się wait do takich rzeczy, ale jak tam chcesz.. ;p

EDIT: Aha, i jeszcze - można zoptymalizować kod, nie chciało mi się, mam do pisania inne skrypty, bo szykuję swój nowy serwer.

Edytowane przez jasiubor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, jasiubor napisał:

Tylko wyobraź sobie, że to będzie mogło bugować, skrypt wykonuje komendę wait, która dosyć mocno laguje, a jak serwer np. 100 graczy zabije to lagnie mocno. I chodzi mi tu o to, że nie używa się wait do takich rzeczy, ale jak tam chcesz.. ;p

EDIT: Aha, i jeszcze - można zoptymalizować kod, nie chciało mi się, mam do pisania inne skrypty, bo szykuję swój nowy serwer.

No spoczko, przynajmniej wiem, żeby już nie używać tego "wait" xD  A dasz IP serwerka? Chętnie wbije ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...