Lolzek 1 Opublikowano 10 września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 września 2016 Napisze mi ktos skrypt że jeżeli ktoś w ciągu 2 min zabije 2 graczy to jest messages "test" + wykonywana komenda po 2m sie resetuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 Proszę Jeśli gracz zabije kogoś 2 razy to wyświetla się mu wiadomość "Test". Kodzik on death: if attacker is a player: add 1 to {zabicia.%player%} if {zabicia.%player%} is 2: send "Test" to attacker set {zabicia.%player%} to 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ejer 5 Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 tak ale nie ma tego odst. czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 Kurde nie doczytałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ejer 5 Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 (edytowane) nie wiem czy to cos da ale mozna tak sprobowac: on death: if attacker is a player: add 1 to {zabicia.%player%} wait 2 minutes if {zabicia.%player%} is 2: send "Test" to attacker set {zabicia.%player%} to 0 //EDIT - Dobra To I Tak nic Nie Da Bo Dopiero Po 2 Min. Można Zdobyć Doubla Edytowane 11 września 2016 przez ejer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 Powinno być: on death: if attacker is a player: add 1 to {zabicia.%player%} wait 2 minutes set {zabicia.%player%} to 0 if {zabicia.%player%} is 2: send "Test" to attacker set {zabicia.%player%} to 0 Bo jeśli nie będzie tego "set {zabicia.%player%} to 0" to "wait 2 minutes" będzie bezużyteczne, bo nie będzie nic robiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jasiubor 36 Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 Nie ? Lool, to proste, masz tu: on death: if {czas::%attacker%} is not set: set {czas::%attacker%} to now stop on death: if %difference between {czas::%attacker%} and now% is less than 120: broadcast "&e%attacker% &6zrobil &edoublekill'a&6!" clear {czas::%attacker%} stop Pamiętajcie, że do mierzenia odległości czasowych pomiedzy var a now lub var a <liczba> używa się %difference between {var} and now/120% Lolzek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 12 września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 września 2016 21 godzin temu, jasiubor napisał: Nie ? Lool, to proste, masz tu: on death: if {czas::%attacker%} is not set: set {czas::%attacker%} to now stop on death: if %difference between {czas::%attacker%} and now% is less than 120: broadcast "&e%attacker% &6zrobil &edoublekill'a&6!" clear {czas::%attacker%} stop Pamiętajcie, że do mierzenia odległości czasowych pomiedzy var a now lub var a <liczba> używa się %difference between {var} and now/120% Mój skrypt jest tylko prostszy do napisania i ma jeden event, a nie dwa... Nie ma różnicy czy doda Twój skrypt czy mój, podziała tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jasiubor 36 Opublikowano 12 września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 września 2016 (edytowane) 2 godziny temu, speodziak napisał: Mój skrypt jest tylko prostszy do napisania i ma jeden event, a nie dwa... Nie ma różnicy czy doda Twój skrypt czy mój, podziała tak samo. Tylko wyobraź sobie, że to będzie mogło bugować, skrypt wykonuje komendę wait, która dosyć mocno laguje, a jak serwer np. 100 graczy zabije to lagnie mocno. I chodzi mi tu o to, że nie używa się wait do takich rzeczy, ale jak tam chcesz.. ;p EDIT: Aha, i jeszcze - można zoptymalizować kod, nie chciało mi się, mam do pisania inne skrypty, bo szykuję swój nowy serwer. Edytowane 12 września 2016 przez jasiubor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 13 września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 września 2016 9 godzin temu, jasiubor napisał: Tylko wyobraź sobie, że to będzie mogło bugować, skrypt wykonuje komendę wait, która dosyć mocno laguje, a jak serwer np. 100 graczy zabije to lagnie mocno. I chodzi mi tu o to, że nie używa się wait do takich rzeczy, ale jak tam chcesz.. ;p EDIT: Aha, i jeszcze - można zoptymalizować kod, nie chciało mi się, mam do pisania inne skrypty, bo szykuję swój nowy serwer. No spoczko, przynajmniej wiem, żeby już nie używać tego "wait" xD A dasz IP serwerka? Chętnie wbije Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Lolzek 1
Napisze mi ktos skrypt że jeżeli ktoś w ciągu 2 min zabije 2 graczy to jest messages "test" + wykonywana komenda po 2m sie resetuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi