Skocz do zawartości
  • 0

Crafting


masterolos09
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mam taki crafting w skrypcie:
on load:

        new Recipe "Piuroszczescia";
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{1, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{2, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{3, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{4, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{5, 1 dropper};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{6, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{7, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{8, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{9, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerResult{feather named "&e&lPiuro szczescia"};
        "Piuroszczescia".Recipe.register{};

Crafting dziala, jest wszystko spoko, ale dziala tylko wtedy kiedy wsadze do crafingtable 1 gold block, 1 gold block, 1 gold block, 1 gold block, 1 dropper, 1 gold block, 1 gold block, 1 gold block, 1 gold block.
I tutaj jest problem, jak np. wsadze 1 gold block, 16 gold block, 32 gold block, 7 dropper, 1 gold block, 1 gold block, 1 gold block, 17 gold block to nie dziala crafting, wie ktos jak to zrobic?
Prosze pomozcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
7 godzin temu, masterolos09 napisał:

Witam, mam taki crafting w skrypcie:
on load:

        new Recipe "Piuroszczescia";
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{1, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{2, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{3, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{4, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{5, 1 dropper};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{6, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{7, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{8, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerIngredient{9, 1 gold block};
        "Piuroszczescia".Recipe.registerResult{feather named "&e&lPiuro szczescia"};
        "Piuroszczescia".Recipe.register{};

Crafting dziala, jest wszystko spoko, ale dziala tylko wtedy kiedy wsadze do crafingtable 1 gold block, 1 gold block, 1 gold block, 1 gold block, 1 dropper, 1 gold block, 1 gold block, 1 gold block, 1 gold block.
I tutaj jest problem, jak np. wsadze 1 gold block, 16 gold block, 32 gold block, 7 dropper, 1 gold block, 1 gold block, 1 gold block, 17 gold block to nie dziala crafting, wie ktos jak to zrobic?
Prosze pomozcie

Jutro napisze ci cały skrypt nawet z jakimiś efektami np. siła 3 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, FlipcioYT napisał:

I jak można poprosić to daj cały skrypt abym wiedział z czym to się je. Co tam na pisałeś? 

Jak cos proszę sie nie smiac, poniewaz nie umiem pisac skryptów haha :D
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez masterolos09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zobacz czy już działa skrypt!

:KOD:

variables:
    {komenda.%player%} = true
 
    prefix: &6[Piuro szczescia]
    piuro.id: feather
    piuro.czas: 0.1
 
on load:
 register new shaped recipe for feather named "&e&lPiuro szczescia" using gold block , 16 gold block , 7 dropper , 1 gold block , 1 gold block , 17 gold block
 
on rightclick:
    player is holding {@piuro.id} named "&e&lPiuro szczescia":
        if {komendaa.%player%} is true:
            chance of 3%:
                execute console command "pandora %player% 1"
            chance of 5.3%:
                execute console command "case give %player% SkrzyniaSmoka 1"
            chance of 5.1%:
                execute console command "Crate Key %player% skrzynia 1"
            chance of 5.2%:
                execute console command "case givecase %player% SkrzyniaSmoka 1"
            chance of 5.4%:
                execute console command "case givekey %player% SkrzyniaSmoka 1"
            chance of 5.6%:
                execute console command "give %player% diamond 16"   
            chance of 5%:
                execute console command "give %player% 322:1 8"
            chance of 6.5%:
                execute console command "lightning %player%"
                wait a tick
                send "{@prefix} &aWylosowales przedmiot!"
                remove {@piuro.id} named "&e&lPiuro szczescia" from player
                set {komenda.%player%} to false
                wait {@piuro.czas} minutes
                set {komenda.%player%} to true
            else:
                send "{@prefix} &cNie udalo Ci sie wylosowac przedmiotu. Sprobuj ponownie!"
                remove {@piuro.id} named "&e&lPiuro szczescia" from player
                set {komenda.%player%} to false
                wait {@piuro.czas} minutes
                set {komenda.%player%} to true
                apply swiftness to the player for 10 seconds
                apply nausea to the player for 10 seconds
I zobacz czy to dziala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...