Czy moglibyście w jakiś sposób zmodyfikować mój skrypt tak, aby były w nim 4 granaty. W tym są już 2: Podpalający (ogień) i Spowalniający (pajęczyna), a chciałbym, aby był jeszcze wybuchający oraz odpychający.
Wszystkie granaty oparte są na miksturach miotanych. Prosiłbym o przerobienie skryptu następująco:
- Potka podpalająca powinna działać tylko wtedy, kiedy ma nazwę "Koktail Molotowa"
- Potka podpalająca po rzuceniu niech nie daje efektu odporności na ogień
- Potka spowalniająca niech nie daje efektu speeda
- Potka spowalniająca niech działa tylko wtedy, kiedy ma nazwę "Siec Tarantuli"
- Potka wybuchająca niech będzie to potka damage i po rozbiciu się jej tworzy się wybuch (taki jak po TNT)
- Potka wybuchająca niech będzie działać tylko pod nazwą "Cukierek Wirnowiled'a"
- Potka odpychania niech będzie działać tylko pod nazwą "Moc ropy"
- Potka odpychająca niech będzie potką trucia
- Potka odpychająca niech nie daje efektu trucia
- Potka odpychająca nich odpycha gracza (i zwierzęta) na odległość 4 kratek.
#Granat Pajeczynyon rightclick with extended splash Speed potion I item: shoot thrown potion at speed 0.8 projectile is a thrown potionon shoot: shooter is holding extended splash Speed potion I item set {Projectile::%projectile%} to "Pajeczyna"on projectile hit: projectile is a thrown potion if {Projectile::%projectile%} is "Pajeczyna": loop blocks in radius 1.7 around the projectile: loop-block is air add location of loop-block to {_blocklist::*} loop {_blocklist::*}: set block at loop-value to cobweb wait 5 seconds loop {_blocklist::*}: set block at loop-value to air clear {Projectile::%projectile%} #Granat Podpalajacyon rightclick with extended splash Fire Resistance potion I item: shoot thrown potion at speed 0.8on shoot: shooter is holding extended splash Fire Resistance potion I item set {Projectile::%projectile%} to "Ogien"on projectile hit: projectile is a thrown potion if {Projectile::%projectile%} is "Ogien": loop blocks in radius 1.7 around the projectile: loop-block is air add location of loop-block to {_blocklist::*} loop {_blocklist::*}: set block at loop-value to fire
Pytanie
Wirnowiled 0
Czy moglibyście w jakiś sposób zmodyfikować mój skrypt tak, aby były w nim 4 granaty. W tym są już 2: Podpalający (ogień) i Spowalniający (pajęczyna), a chciałbym, aby był jeszcze wybuchający oraz odpychający.
Wszystkie granaty oparte są na miksturach miotanych. Prosiłbym o przerobienie skryptu następująco:
- Potka podpalająca powinna działać tylko wtedy, kiedy ma nazwę "Koktail Molotowa"
- Potka podpalająca po rzuceniu niech nie daje efektu odporności na ogień
- Potka spowalniająca niech nie daje efektu speeda
- Potka spowalniająca niech działa tylko wtedy, kiedy ma nazwę "Siec Tarantuli"
- Potka wybuchająca niech będzie to potka damage i po rozbiciu się jej tworzy się wybuch (taki jak po TNT)
- Potka wybuchająca niech będzie działać tylko pod nazwą "Cukierek Wirnowiled'a"
- Potka odpychania niech będzie działać tylko pod nazwą "Moc ropy"
- Potka odpychająca niech będzie potką trucia
- Potka odpychająca niech nie daje efektu trucia
- Potka odpychająca nich odpycha gracza (i zwierzęta) na odległość 4 kratek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi