Skocz do zawartości
  • 0

Poprawa


Wirnowiled

Pytanie

Czy moglibyście w jakiś sposób zmodyfikować mój skrypt tak, aby były w nim 4 granaty. W tym są już 2: Podpalający (ogień) i Spowalniający (pajęczyna), a chciałbym, aby był jeszcze wybuchający oraz odpychający.

 

Wszystkie granaty oparte są na miksturach miotanych. Prosiłbym o przerobienie skryptu następująco:

 

- Potka podpalająca powinna działać tylko wtedy, kiedy ma nazwę "Koktail Molotowa"

- Potka podpalająca po rzuceniu niech nie daje efektu odporności na ogień

- Potka spowalniająca niech nie daje efektu speeda

- Potka spowalniająca niech działa tylko wtedy, kiedy ma nazwę "Siec Tarantuli"

- Potka wybuchająca niech będzie to potka damage i po rozbiciu się jej tworzy się wybuch (taki jak po TNT)

- Potka wybuchająca niech będzie działać tylko pod nazwą "Cukierek Wirnowiled'a"

- Potka odpychania niech będzie działać tylko pod nazwą "Moc ropy"

- Potka odpychająca niech będzie potką trucia

- Potka odpychająca niech nie daje efektu trucia

- Potka odpychająca nich odpycha gracza (i zwierzęta) na odległość 4 kratek.

#Granat Pajeczynyon rightclick with extended splash Speed potion I item:        shoot thrown potion at speed 0.8        projectile is a thrown potionon shoot:        shooter is holding extended splash Speed potion I item        set {Projectile::%projectile%} to "Pajeczyna"on projectile hit:        projectile is a thrown potion        if {Projectile::%projectile%} is "Pajeczyna":                loop blocks in radius 1.7 around the projectile:                        loop-block is air                        add location of loop-block to {_blocklist::*}                loop {_blocklist::*}:                        set block at loop-value to cobweb                wait 5 seconds                loop {_blocklist::*}:                        set block at loop-value to air                clear {Projectile::%projectile%}				#Granat Podpalajacyon rightclick with extended splash Fire Resistance potion I item:        shoot thrown potion at speed 0.8on shoot:        shooter is holding extended splash Fire Resistance potion I item        set {Projectile::%projectile%} to "Ogien"on projectile hit:        projectile is a thrown potion        if {Projectile::%projectile%} is "Ogien":                loop blocks in radius 1.7 around the projectile:                        loop-block is air                        add location of loop-block to {_blocklist::*}                loop {_blocklist::*}:                        set block at loop-value to fire
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...