Skocz do zawartości
  • 0

TOP 10 na scoreboard


GlobooX
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mam taki kod.

every 1 second:	if {sheep.startgame} is true:		set {_num} to size of {sheep.ogolone::*}		loop {_num} times:			loop {sheep.ogolone::*}:				{_v.%loop-number%} is not set:					set {_v.%loop-number%} to loop-value					set {_n.%loop-number%} to loop-index				loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:					set {_v.%loop-number%} to loop-value					set {_n.%loop-number%} to loop-index			remove {_v.%loop-number%} from {sheep.ogolone::*}		loop {_num} times:			loop-number is less than or equal to 10:				loop all players:					loop-player is in region "sheep_arena":						display board named "&a[&e4&2/&e%{ilosc.gier}%&a] - %{sheep.czas}%" to loop-players-1						make score "&a%loop-number%. %{_1n.%loop-number%}%&9" in board of loop-players-1 to {_1v.%loop-number%}						make score "&a%loop-number%. %{_2n.%loop-number%}%&9" in board of loop-players-1 to {_2v.%loop-number%}						move display of loop-players to sidebar			set {sheep.ogolone::%{_n.%loop-number%}%} to {_1v.%loop-number%}

Jak zrobić aby wyświetlało się to poprawnie? Bo narazie wyświetla się dobrze lecz każdy wynik jest w jednej linijce scoreboard. Scoreboard co sekunde zmienia tylko nick gracza. Chcę aby każdy gracz z top 10 był w osobnej linijce scoreboard

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Do zamknięcia!


Poradziłem sobie. Gdyby ktoś potrzebował to wygląda to tak:

every 1 second:	if {sheep.startgame} is true:		loop all players:			loop-player is in region "sheep_arena":				display board named "&a[&e4&2/&e%{ilosc.gier}%&a] - %{sheep.czas}%" to loop-players		set {_num} to size of {sheep.ogolone::*}		loop {_num} times:			loop {sheep.ogolone::*}:				{_v.%loop-number%} is not set:					set {_v.%loop-number%} to loop-value					set {_n.%loop-number%} to loop-index				loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:					set {_v.%loop-number%} to loop-value					set {_n.%loop-number%} to loop-index			remove {_v.%loop-number%} from {sheep.ogolone::*}		loop {_num} times:			loop-number is equal to 1:				loop all players:					loop-player is in region "sheep_arena":						make score "&a%loop-number%. %{_n.%loop-number%}%&9" in board of loop-players to {_v.%loop-number%}			loop-number is equal to 2:				loop all players:					loop-player is in region "sheep_arena":						make score "&a%loop-number%. %{_n.%loop-number%}%&9" in board of loop-players to {_v.%loop-number%}			loop-number is equal to 3:				loop all players:					loop-player is in region "sheep_arena":						make score "&a%loop-number%. %{_n.%loop-number%}%&9" in board of loop-players to {_v.%loop-number%}			set {sheep.ogolone::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}			loop all players:				loop-player is in region "sheep_arena":					move display of loop-players to sidebar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...