Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt nie działa poprawnie prawdopodobnie na 1.9


AfterProYT
 Udostępnij

Pytanie

On Shoot:
    "%projectile%" contains "potion":
        if name of shooter's tool is "&fCiekła pajęczyna":
            loop 200 times:
                set {_l} to location of projectile
                if {_l} is {_ll}:
                    loop blocks in radius 3:
                        loop-block is air:
                            chance of 50%:
                                set loop-blocks to cobweb
                    wait 5 second
                    loop blocks in radius 3:
                        loop-block is cobweb:
                            set loop-block to air
                            wait 0.5 second
                    stop
                wait 1 tick
                set {_ll} to location of projectile
                wait 1 tick    
command /potka:
    trigger:
        player has permission "potka":
            give player potion of:438 named "&fCiekła pajęczyna"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...