Skocz do zawartości
  • 0

Mlot Thora


Szybki_Johny

Pytanie

Czy mógłby ktoś dodać do tego skryptu że jak piorun walnie to wokoło tego pioruna w promieniu 0.5 kratki zada 3/4 obrażenia a jak wleci ten mlot w kogoś to 5 serc ??

I żeby nie raniło na spawnie

 

Kod:
 

Spoiler

on rightclick:
    if name of player's tool contains "&a&lMlot Thora":
        if difference between {mlotright::%player%} and now is smaller than 10 second:
            cancel event
            stop
        set {mlotright::%player%} to now
        remove 1 285 from the player's inventory
        make the player shoot an item projectile of golden pickaxe at speed 1
        stop

on item hit:
    event-item is a 285:
    strike lightning effect at the event-location
    add 1 golden pickaxe named "&a&lMlot Thora" to player's inventory

 

Edytowane przez Szybki_Johny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on rightclick:
    if name of player's tool contains "&a&lMlot Thora":
        remove golden pickaxe named "&a&lMlot Thora" from player
        make the player shoot an item projectile of golden pickaxe at speed 1
        wait a second
        add 1 golden pickaxe named "&a&lMlot Thora" to player's inventory
        stop
        
on item hit:
    event-item is a golden pickaxe:
        strike lightning effect at the event-location
        loop all entities within 1 meters of event-location:

            if {Part.%player%} is true:
                damage loop-entity by 5 heart

 

Tak w ogóle ładny skrypt. Dałem 1 metr bo 0.5 nie łapie w całym bloku mozesz zawsze zmienic na 0.5

variables:

    {Part.%player%} = false

 

on region enter:
    if event-region is "Spawn" parsed as region:
        set {Part.%player%} to true
        
on region exit:
    if event-region is "Spawn" parsed as region:
        set {Part.%player%} to false

Wytabuj sobie itp

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 23.07.2016 o 14:48, xN0MANDx napisał:

on rightclick:
    if name of player's tool contains "&a&lMlot Thora":
        remove golden pickaxe named "&a&lMlot Thora" from player
        make the player shoot an item projectile of golden pickaxe at speed 1
        wait a second
        add 1 golden pickaxe named "&a&lMlot Thora" to player's inventory
        stop
        
on item hit:
    event-item is a golden pickaxe:
        strike lightning effect at the event-location
        loop all entities within 1 meters of event-location:

            if {Part.%player%} is true:
                damage loop-entity by 5 heart

 

Tak w ogóle ładny skrypt. Dałem 1 metr bo 0.5 nie łapie w całym bloku mozesz zawsze zmienic na 0.5

variables:

    {Part.%player%} = false

 

on region enter:
    if event-region is "Spawn" parsed as region:
        set {Part.%player%} to true
        
on region exit:
    if event-region is "Spawn" parsed as region:
        set {Part.%player%} to false

Wytabuj sobie itp

Ej a dodasz że można rzucać co 8 sekund ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 23.07.2016 o 14:48, xN0MANDx napisał:

on rightclick:
    if name of player's tool contains "&a&lMlot Thora":

        if difference between {MlotThora::%player%::lastuse} and now is smaller than 8 seconds:
            send "&c8 Sekund Do Regeneracji Many Zaczekaj"
            stop
        set {MlotThora::%player%::lastuse} to now
        remove golden pickaxe named "&a&lMlot Thora" from player
        make the player shoot an item projectile of golden pickaxe at speed 1
        wait a second
        add 1 golden pickaxe named "&a&lMlot Thora" to player's inventory
        stop
        
on item hit:
    event-item is a golden pickaxe:
        strike lightning effect at the event-location
        loop all entities within 1 meters of event-location:

            if {Part.%player%} is true:
                damage loop-entity by 5 heart

 

Tak w ogóle ładny skrypt. Dałem 1 metr bo 0.5 nie łapie w całym bloku mozesz zawsze zmienic na 0.5

variables:

    {Part.%player%} = false

 

on region enter:
    if event-region is "Spawn" parsed as region:
        set {Part.%player%} to true
        
on region exit:
    if event-region is "Spawn" parsed as region:
        set {Part.%player%} to false

Wytabuj sobie itp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...