Skocz do zawartości
  • 0

Jak zrobić aby NPC się nie ruszał jak gracz go popycha


AfterProYT

Pytanie

command /rzez:
    trigger:
        if player has permission "ustaw.bao":
            spawn a villager
            set name of last spawned villager to "&6Rzeźnik"
            apply slowness 999 to the last spawned entity for 99999999 hours
            equip the last spawned entity's with all diamond armor of protection 2
            

on rightclick on villager:
    if name of villager is "&6Rzeźnik":
        cancel event
        send "&a&l[Rzeźnik]&6Witaj Przechodniu"
        send "&a&l[Rzeźnik]&6Jeśli chcesz to mogę upiec mięso które zdobyłeś."
        send "&a&l[Rzeźnik]&6Wystarczy, że dasz mi jeden węgiel i osiem surowego schabu."
        wait a second
        if player has 8 Raw Porkchop and 1 Coal:
            remove 8 Raw Porkchop and 1 Coal from player
            send "&9Proszę, oto twoje mięso." to player
            give 8 Cooked Porkchop to player
            send "&a&l[Test]&6Nagroda :)!" to player
            set {boost} to true
        else:
            send "&4Brakuje Ci jeszcze jakiegoś składnika!"
on damage of villager:
    if victim is villager:
        if name of victim is "&6Rzeźnik":
            cancel event

 

 

to kod a jak zrobić aby się nie ruszał gdy gracz blisko jego stoi

//Przenoszę temat ~Derpy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...