Skocz do zawartości
  • 0

[Zlecenie] Skrypt na drop


Shazad
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Proszę o napisanie skryptu na drop skrzynek ze stone (skrzynka po wydropieniu ma się postawić na miejscu bloku który się wykopało i z którego dropła) coś na ten wzór tyle tylko żeby dało się ustawić itemy i ich szansę na dropnięcie (itemy zapisywac w grze np przez komendę /dodajitem i dodaje do skrzynki item który ma się w ręce) tyle tylko żeby były to różne itemy np raz dropnie miecz enchant sharpness 10 a za 2 razem sharpness 2.

Z góry dziękuję.

Wzór: 

on mine of stone:
[TAB]chance of 5%:
[TAB][TAB]cancel event
[TAB][TAB]set block at target block to chest
[TAB][TAB]add diamond block to block at target block
[TAB][TAB]add diamond block to block at target block
[TAB][TAB]add diamond block to block at target block
[TAB][TAB]add diamond block to block at target block

 

Edytowane przez Shazad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
9 minut temu, Sweey napisał:
mine of stone:
	chance of 5.00%:
		set event-block to chest
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		launch creeper firework colored red at player timed 1
		stop

liczę na lajczuggaa

Dało by się że np raz 1 miecz sharpness 4 wypadnie a następnym razem miecz sharpness 1 a po zabraniu itemu ze skrzynki sama się usuwa?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Sweey napisał:

Byś musiał tworzyć listę... 

 

mine of stone:
	chance of 5.00%:
		set event-block to chest
		set {open.chest.stone.%player%} to true
		set {_chest.%player%} to event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		add random element out of all items to chest at event-location
		launch creeper firework colored red at player timed 1
		stop
on inventory close:
	{open.chest.stone.%player%} = true:
		clear {open.chest.stone.%player%}
		delete chest at {_chest.%player%}

 

Nie działa can't understand this conndition/effect xd
A tak poza tym to jak dodać te itemy o skrzyni xd

Edytowane przez Shazad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wszystko ok tylko po wykopaniu skrzynki nic w niej nie ma. Dopisałbyś jak np zrobić tą liste o której wspomniałem ? Np że 1 raz dropnie w skrzynki diaxowy miecz sharp 4 a za następnym sharp 6 Tylko że to w różnych jej slotach xd

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...