Skocz do zawartości
  • 0

Tp na spawna


Lolzek

Pytanie

Napisze mi ktoś skrypt na różdzke tp na spawna ze bd to patyk jak sie kliknie prawym to tepa ja się ruszysz to odrazu przerywa teleportacje tepa 7s crafting to 1 blok złota 2 patyki i ze komenda ./rozdzkasetspawn ustawia sie setspawn dla różdzki, jak się kliknie prawym to patyk znika jak ktoś sie ruszy to wraca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

yyyy nw czy to ale lap

on rightclick with stick:

  if name of player's tool is "&2Teleport na spawa":
        if {megabeka::spawn} is set:
            send "&2» &7Teleportacja do strefy &6VIP &7potrwa 5 sekund!"
            apply confusion 5 to the player for 8 seconds
            wait 5 seconds
            teleport player to {megabeka::spawn}

           remove 1 stick named "&2Teleport na spawa" from player's inventory
command /rozdzkasetspawn :
    trigger:
        if player has permission "megabeka.spawn":
            set {megabeka::spawn} to location of player
            send "&7> &custawiles spawna dla rozdzki"

on script load:
        register new shaped recipe for stick named "&2Teleport na spawa" using  air, gold block, air, air, stick, air, air, stick, air

#nic | blok zlota | nic

#nic | patyk | nic

#nic | patyk | nic

Ztabuj sobie

i licze na lajka

 

Edytowane przez megabeka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on script load:
        register new shaped recipe for stick named "&6Rozdzka TP" using  air, gold block, air, air, stick, air, air, stick, air


command /rozdzkasetspawn:
	permission: rozdzka.setspawn
	trigger:
		set {tp::spawn} to location of player
		send "&aUstawiles punkt teleportu rozdzki!"

on rightclick:
	if player's tool is stick:
		if name of player's tool is "&6Rozdzka TP":
			if {tp::tp::%player%} is not set:
				set {tp::tp::%player%} to 1
				remove 1 sick named "&6Rozdzka TP" from player's inventory
				send "&cZa 7 sekund zostaniesz przeteleportowany!"
				wait 7 seconds
				if {tp::tp::%player%} is set:
					delete {tp:tp::%player%}
					teleport player to {tp::spawn}
			else:
				send "&cPoczekaj przed nastepna teleportacja!"

on any move:
	if {tp::tp::%player%} is set:
		delete {tp:tp::%player%}
		give 1 stick named "&6Rozdzka TP" to player
		send "&cTeleportacja przerwana!"

Nie testowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...