Skocz do zawartości
  • 0

Zablokowanie umiejetnosci


Klaudiusz258

Pytanie

Siemka, jak dodac do tego kodu ze graczom nie zabiera tych obrażen tylko potworą a jezeli ma gracza zabierac te obrazenia to tylko na regionie pvp?

kod:

On rightclick:
    if player is holding Paper named "&bSuper cios":
        if player has permission "cios":
            if difference between {Wojownik1::%player%::lastuse} and now is smaller than 35 seconds:
                send "&c35 Sekund Do Regeneracji Many Zaczekaj"
                stop
            set {Wojownik1::%player%::lastuse} to now
            send "&bUzyles umiejetnosci"
            push the player upwards at velocity 1
            wait 1 second
            spawn 2000 of particle Magic Crit:1 offset by 0, 5, 0 at player
            loop all entities within 20 meters of the player:
                damage loop-entity by 3 heart
        else:
            send "&4Nie Możesz Tego Używać."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

variables:
    {Part.%player%} = false   

on region enter:
    if event-region is "pvp1" parsed as region:
        set {Part.%player%} to true
        
on region exit:
    if event-region is "pvp1" parsed as region:
        set {Part.%player%} to false
      

on quit:
    set {Part.%player%} to false

 

on rightclick holding a Paper:
    if name of player's tool is "&e&oZiew Mroku":
        if player has permission "Zabojca":
            if difference between {Zabojca2::%player%::lastuse} and now is smaller than 50 seconds:
                send "&b&oMana: &7&oZaczekaj 50 Sekund Od Ostatniego Użycia"
                stop
            set {Zabojca2::%player%::lastuse} to now
            send "&b&oUżyłeś Umiejętności"
            apply Invisibility 1 to player for 12 second
            loop 20 times:
                wait 0.5 second
                spawn 1000 of particle blockcrack_173_0:1 offset by 1, 2, 1 at player
                loop all entities within 3 meters of the player:
                    loop-entities is not a player:
                        damage loop-entities by 1 heart
                if {Part.%player%} is true:
                    loop all players within 3 meters of the player:
                        damage loop-player by 0.5 heart
        else:
            send "&4&oNie Możesz Tego Używać."

 

# Przerobisz sobie ten kod ;p region tam wpisujesz na którym ma działać czyli zmieniasz to pvp1 na twoją nazwę regionu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...