Skocz do zawartości
  • 0

Dopisanie do skryptu TOPKI


slawek3231

Pytanie

Witam ,czy ktoś dopisze mi do tego skryptu top 10 graczy [za zabicia] komenda /top10

i jeszcze gdy kogoś zabijemy to żeby na ekranie na dole pojawił się napis [actionbar]

Zabiłeś [nick] otrzymujesz +1 zabicia / +1 level

I żeby w tej topce pisało tak:

1.{Nick gracza}     {Ilosc zabic}   {Ilosc zgonów}

Proszę o zrobienie tyle ile ktoś umie.

 

 

Variables:
    {zabojstwa.%player%} = 0
    {smierci.%player%) = 0
on death:
    attacker is a player
    victim is a player
    add 1 to {zabojstwa.%attacker%}
on death of player:
    add 1 to {smierci.%victim%}
command /ranking [<player=%player%>]:
    usage: &7Poprawne uzycie tej komenty to &9/ranking [Nick]
    trigger:
        send "&c&l------------------------------"
        send "&7Ranking gracza&9: %argument 1%"
        send "&7Ilosc Zabójstw&9: %{zabojstwa.%argument 1%}%"
        send "&7Ilosc Zgonów&9: %{smierci.%argument 1%}%"
        send "&c&l------------------------------"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
    {zginiecia.%player%} = 0
    {zjedzone.koxy.%player%} = 0
    {zjedzone.refy.%player%} = 0
on death:
    add 1 to {zginiecia.%player%}
on eat enchanted golden apple:
    add 1 to {zjedzone.koxy.%player%}
on eat golden apple:
    add 1 to {zjedzone.refy.%player%}
command /statystyki:
    aliases: staty
    trigger:
        open chest with 1 rows named "&7Statystyki gracza &6%player%" to player
        format slot 0 of player with diamond sword named "&cZgony" with lore "&8» &6%{zginiecia.%player%}%" to be unstealable
        format slot 1 of player with enchanted golden apple named "&cZjedzone koxy" with lore "&8» &6%{zjedzone.koxy.%player%}%" to be unstealable
        format slot 2 of player with golden apple named "&cZjedzone refile" with lore "&8» &6%{zjedzone.refy.%player%}%" to be unstealable

Takie coś może być?

DASZ LIKE???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Variables:
    {zabojstwa::%player%} = 
    {smierci::%player%) = 
on death:
    attacker is a player
    victim is a player
    add 1 to {zabojstwa::%attacker%}
on death of player:
    add 1 to {smierci::%victim%}
command /ranking [<player=%player%>]:
    usage: &7Poprawne uzycie tej komenty to &9/ranking [Nick]
    trigger:
        send "&c&l------------------------------"
        send "&7Ranking gracza&9: %argument 1%"
        send "&7Ilosc Zabójstw&9: %{zabojstwa::%argument 1%}%"
        send "&7Ilosc Zgonów&9: %{smierci::%argument 1%}%"
        send "&c&l------------------------------"
command /top10:
	trigger:
		send "&4Top 10 graczy za zabicia:"
		set {_huehue} to size of {zabojstwa::*}
		loop {_huehue} times:
			loop {zabojstwa::*}:
				{_v.%loop-number%} is not set:
					set {_v.%loop-number%} to loop-value
					set {_n.%loop-number%} to loop-index
				loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:
					set {_v.%loop-number%} to loop-value
					set {_n.%loop-number%} to loop-index
			remove {_v.%loop-number%} from {zabojstwa::*}
		loop {_huehue} times:
			loop-number is less than or equal to 10:
				send "&3%loop-number%. &2%{_n.%loop-number%}% &6%{_v.%loop-number%}%"
			set {zabojstwa::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}

takie cos ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...