Skocz do zawartości
  • 0

HELP MONETY!!!


Julka
 Udostępnij

Pytanie

Hejka hejka, chciała bym zeby kto mogl mi napisac mysle ze prosty skrypt na tym zeby polegal na. Gdy zabijemy gracza dostajemy od 15 do 30 punktow i gdy mam te punkty mozemy kupic itemy pod /kup otwiera sie skrzynka i mamy przedmioty, dirt, drewno, i siekiera kamienna AAA i jak sie umrze stracimy od 0 do 5 punktow!

DAJE LAJK I WGL UP I PUNKTY XDDDD KC :******

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{kill.%player%} = 0
	{dead.%player%} = 0
	{hajs.%player%} = 50
on death of player:
	attacker is a player
	victim is a player
	add 1 to {kill.%attacker%}
	add 1 to {dead.%victim%}
	set {_hajskill} to random integer between 15 and 30
	set {_hajsdead} to random integer between 0 and 5
	add {_hajskill} to {hajs.%attacker%}
	remove {_hajsdead} from {hajs.%victim%}
command /kup:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "&4&lSklep - Beta" to player
		wait 2 tick
		format slot 22 of player with 1 of Gold Ingot with lore "||&4&l Hajs&8:&3&l %{hajs.%player%}%" named "&6&lTwoj Hajs" to be unstealable	

o takie coś ci chodziło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, RaiZeN napisał:
on place:
	wait 3 seconds
	set event-block to air

 

 

Godzinę temu, RaiZeN napisał:

ta

 

4 minuty temu, kusko321 napisał:
variables:
	{kill.%player%} = 0
	{dead.%player%} = 0
	{hajs.%player%} = 50
on death of player:
	attacker is a player
	victim is a player
	add 1 to {kill.%attacker%}
	add 1 to {dead.%victim%}
	set {_hajskill} to random integer between 15 and 30
	set {_hajsdead} to random integer between 0 and 5
	add {_hajskill} to {hajs.%attacker%}
	remove {_hajsdead} from {hajs.%victim%}
command /kup:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "&4&lSklep - Beta" to player
		wait 2 tick
		format slot 22 of player with 1 of Gold Ingot with lore "||&4&l Hajs&8:&3&l %{hajs.%player%}%" named "&6&lTwoj Hajs" to be unstealable	

o takie coś ci chodziło ?

thx kc

8 minut temu, kusko321 napisał:
variables:
	{kill.%player%} = 0
	{dead.%player%} = 0
	{hajs.%player%} = 50
on death of player:
	attacker is a player
	victim is a player
	add 1 to {kill.%attacker%}
	add 1 to {dead.%victim%}
	set {_hajskill} to random integer between 15 and 30
	set {_hajsdead} to random integer between 0 and 5
	add {_hajskill} to {hajs.%attacker%}
	remove {_hajsdead} from {hajs.%victim%}
command /kup:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "&4&lSklep - Beta" to player
		wait 2 tick
		format slot 22 of player with 1 of Gold Ingot with lore "||&4&l Hajs&8:&3&l %{hajs.%player%}%" named "&6&lTwoj Hajs" to be unstealable	

o takie coś ci chodziło ?

jak zabije typka to ja mi odejmuje punkty a mu dodaje XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...