Skocz do zawartości

Gafenq

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Gafenq

  • Urodziny 01/19/1998 (26.341503769 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Skype
    gafenq

Osiągnięcia Gafenq

Świeżak

Świeżak (1/13)

1

Reputacja

  1. Mam pytanko czy ktoś wiem jak napisać skrypt dzięki któremu można będzie wylewać wodę w netherze i żeby się ona wylewała?
  2. Witajcie mam takie pytanko ponieważ mam skrypt (poniżej jest on) i chodzi mi o to żeby ustawić przed nickiem ile tego stone zostało wykopane czyli np gracz o nicku "Gafenq" wykopał 69 stone a na czacie to było "[69] Gafenq: wiadomosc" Skrypt: variables: {stone.%player%} = 0on mine of stone:if player's gamemode is survival:add 1 to {stone.%player%}command /stone [<text&gt]:trigger:if arg 1 is not set:send "&aWykoples juz &6%{stone.%player%}% &astone"if arg 1 is set:if arg 1 is player:send "&aGracz &6%arg 1% &awykopal &6%{stone.%arg 1%}% &astone"else:send "&cTakiego gracza nie bylo jeszcze na serwerze!"
  3. A jest możliwość żeby to zrestartowac komendą? Ze jakby admin wpisal /kod-r <nick> to dla tego gracza byłaby kolejna szansa? (drugi ras wpisac komende)
  4. Wielkie dzięki, ale już se wcześniej wytabowałem ale dzieki za to :)
  5. command /kod [<text&gt]: trigger: if argument is not set: send "&cPoprawne uzycie to &a/kod <kod>" if argument 1 is "lobby": teleport the player to {lobby} send "&aBrawo dzieki kodowi jestes na lobby!"lub:command /kod test: trigger: teleport the player to {lobby} send "&aJestes na lobby" I żeby ta komenda działał tylko jeden raz
  6. A mogłbyś dodać ten mój skrypt do tego co napisałeś, bo nie ogarniam tak troszke
  7. Witam, mam ciekawy pomysł na skrypt na kody, ale nie wiem jak zrobić by komenda działała tylko raz dla danego gracz, albo co jakiś czas :) Tutaj jest ten skrypt tak na szybko: command /kod [<text&gt]: trigger: if argument is not set: send "&cPoprawne uzycie to &a/kod <kod>" if argument 1 is "lobby": teleport the player to {lobby} send "&aBrawo dzieki kodowi jestes na lobby!"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...