Skocz do zawartości

Kiler512

Użytkownik
  • Zawartość

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Kiler512

  1. Nie, ale teraz nie ciągle wyświetla się że musisz poczekac.
  2. Ale tu nie chodzi zeby Leczyło tylko o to, zeby wiadomosc wysylala sie do lekarza ktory ulecza.
  3. No wlasnie nie, bo wiadomosc do lekarza zamiast od razu to po 1 minucie dostarcza
  4. Teraz wiadomość do Lekarza dochodzi po 1 minucie
  5. Ale nadal jest coś nie tak, bo jak ja wezmę użyje to osobie ktora nie uzyla to wyswietla sie to samo
  6. No właśnie nie wiem czmu nie działa, ale kolega UP mi pomógł i działa ;O
  7. Witam, pomoze mi ktos w tym zeby gracz mogl co 1 minute wzywac lekarza? Kod: Variables: {pomoc::%player%} = false on npc right click: if citizen is named "&f&lPielegniarka": if {pomoc::%player%} is false: send "{@tag} &aWezwałeś Lekarza, poczekaj chwilke na niego!" loop all players: if loop-player has permission "lecz": send "{@tag}&7&lGracz &f&l%player% &7&lprosi o leczenie" to loop-player set {pomoc::%player%} to true wait 60 seconds set {pomoc::%player%} to false else: send "{@tag} &aNiedawno zawolales Lekarza! Poczekaj 1 Minute, aby to powtorzyc"
  8. Kiler512

    Pomocy

    Działa tylko w GUI z kupnem samochodów nie działa, dodać też to with permissions "*" ?
  9. Kiler512

    Pomocy

    https://pastebin.com/LVAaVu6K
  10. Kiler512

    Pomocy

    Chodzi o permissie "samochod" ? Jeśli tak, to tak dodałem.
  11. Kiler512

    Pomocy

    Zrobilem i nadal to samo ..
  12. Kiler512

    Pomocy

    Nic to nie zmieniło, nadal to samo
  13. Zrob takie coś że jesli skrzynka jest moja, to po kliknieciu na nia niech wyswietla sie "Uzyj Klucza", a nie " To nie twoja Skrzynka"
  14. Witam, po otwarciu NPC gracz bez OP'a nic nie moze w zrobic, po kliknieciu na "samochody" zamiast otworzyc gui z samochodami to zamyka npc, z prawem jazdy jest podobnie. Tu kod:
  15. Kiler512

    npc

    Wszystko okej. ale osoby bez OP'a po otworzeniu NPC po kliknieciu Na samochody, prawo jazdy nic sie nie dzieje!
  16. Witam, napisze mi ktoś skrypt ma blokadę tworzenia portali do netheru i endu ?
  17. Kiler512

    npc

    Nie umiem robić z tm drugim :(
  18. Kiler512

    npc

    Witam powie mi ktos co tu jest zle ? Moge wyciagac itemy w GUI z autami,
  19. Zna ktoś może plugin/skrypt na sklep sms w grze?
  20. Kiler512

    Item po smierci

    Aaa dobra XDDD Bo usunalem #(lub drops) Dzieki wielkie
  21. Kiler512

    Item po smierci

    can't understand this condition/effect: remove diamond from drop <- Jest taki błąd
×