Skocz do zawartości

JaTuTylkoYT

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Pomorskie
  • Nick w MC
    stachutoziomal33

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JaTuTylkoYT

Początkujący II

Początkujący II (3/13)

0

Reputacja

  1. Ogolem to wszystko dziala jak powinno ale chce zeby w gui byly lacznie 3 itemy i wszystkie to cukier, kazdy z nich to efekt (speed 1, 2 i 3) no i w gui nie wiem jak zrobic zeby byly same cukry, bo nie moge zrobic takiego samego case'a wiec mam case emerald i case sugar i w gui jest cukier i emerald
  2. Znalazlem zrodlo problemu ale w gui jest emerald, a chcialbym zeby byl cukier, tylko ze jeden cukier juz jest. wie ktos jak to zrobic?
  3. zrobilem tak i za kazdym razem zabiera 16 blokow emeraldow
  4. Siema, jestem w trakcie pisania pluginu na /efekty i mam problem. Mianowicie przy kliknieciu na item w gui zabiera 48 blokow emeraldow, a nie 32 tak jak jest napisane w kodzie. Ponizej kod z InventoryClickEvent: package whitehc.efekty.events; import org.bukkit.ChatColor; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.inventory.InventoryClickEvent; import org.bukkit.inventory.ItemStack; import org.bukkit.potion.PotionEffect; import org.bukkit.potion.PotionEffectType; public class InventoryClick implements Listener { ItemStack blokiemejedenszesc = new ItemStack(Material.EMERALD_BLOCK, 16); ItemStack blokiemetrzydwa = new ItemStack(Material.EMERALD_BLOCK, 32); @EventHandler public void onInventoryClick(InventoryClickEvent e) { if(!ChatColor.stripColor(e.getInventory().getName()).equalsIgnoreCase("Efekty")) return; Player p = (Player) e.getWhoClicked(); if(e.getCurrentItem() == null || e.getCurrentItem().getType() == Material.AIR || !e.getCurrentItem().hasItemMeta()) { p.closeInventory(); return; } switch(e.getCurrentItem().getType()) { case SUGAR: if(p.getInventory().contains(Material.EMERALD_BLOCK, 16)) { p.addPotionEffect(new PotionEffect(PotionEffectType.SPEED, 6000, 0)); //20 = 1 sek | 1200 = 60 sek p.getInventory().removeItem(blokiemejedenszesc); p.closeInventory(); } else { p.closeInventory(); } case EMERALD: if(p.getInventory().contains(Material.EMERALD_BLOCK, 32)) { p.addPotionEffect(new PotionEffect(PotionEffectType.SPEED, 6000, 1)); //20 = 1 sek | 1200 = 60 sek p.getInventory().removeItem(blokiemetrzydwa); p.closeInventory(); } else { p.closeInventory(); } break; default: p.closeInventory(); break; } }
  5. Do zamknięcia, polecam zioma ktory mi pomogl
  6. To co mam napisane w konsoli tak?
  7. zmieniłem i dalej tak samo. Nie ma żadnych błędów w konsoli. Jeszcze jak zrobić żeby po restarcie zapisywały się lokalizacje stoniarek bo aktualnie po restarcie jest to zwykły stone który po zniszczeniu się nie regeneruje
  8. napisalem cos takiego i nic sie nie dzieje po wykopaniu zlotym kilofem: @EventHandler public void onBreak(BlockPlaceEvent e) { Block b = e.getBlock(); Player player = e.getPlayer(); Location loc1 = b.getLocation(); e.getPlayer().getItemInHand(); ItemStack item = e.getItemInHand(); if(item.getType() == Material.GOLD_PICKAXE) { stoneStorage.getBlocksLocations().remove(loc1); } if(b.getType() == Material.ENDER_STONE) { Bukkit.getScheduler().runTaskLater(plugin, new Runnable() { @Override public void run() { if(loc1.getBlock().getType() == Material.ENDER_STONE) { stoneStorage.getBlocksLocations().add(loc1); loc1.getBlock().setType(Material.STONE); } } }, 1); } } } ps sory ze cie tak z tym mecze bo tak naprawde piszesz plugin za mnie ale bede przynajmniej wiedzial nastepny raz xD
  9. Nawet z e nie szuka tu kod: package whitehc.stoniarki.events; import org.bukkit.Bukkit; public class BreakStone { public BreakStone() { e.getPlayer() } }
  10. mam chyba za starego spigota bo mi nie wykrywa nawet tego. jest cos innego co bylo wczesniej ? wersja 1.8.8
  11. jak pobieram gracza bo nie kumam za bardzo tej javy nowy jestem
  12. super działa, tylko jak zrobic jeszcze zeby usuwac stoniarke np za pomoca zlotego kilofa ? ps po restarcie nie zapisuja sie lokacje stoniarek
  13. Gdzie mam dokladnie wkleic ostatnie dwa Kod z BlockBreak: package whitehc.stoniarki.events; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.Location; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.block.Block; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.block.BlockBreakEvent; import whitehc.stoniarki.main.Main; public class BlockBreak implements Listener { private Main plugin; private StoneStorage stoneStorage; public BlockBreak(Main m, StoneStorage stoneStorage) { this.plugin = m; this.stoneStorage = stoneStorage; } @EventHandler public void onBreak(BlockBreakEvent e) { Block b = e.getBlock(); Location loc1 = b.getLocation(); if(b.getType() == Material.STONE) { Bukkit.getScheduler().runTaskLater(plugin, new Runnable() { @Override public void run() { if(loc1.getBlock().getType() == Material.AIR) { b.setType(Material.STONE); } } }, 20); } } } Kod z BlockPlace: package whitehc.stoniarki.events; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.Location; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.block.Block; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.block.BlockPlaceEvent; import whitehc.stoniarki.main.Main; public class BlockPlace implements Listener { private Main plugin; private StoneStorage stoneStorage; public BlockPlace(Main m, StoneStorage stoneStorage) { this.plugin = m; this.stoneStorage = stoneStorage; } @EventHandler public void onBreak(BlockPlaceEvent e) { Block b = e.getBlock(); Location loc1 = b.getLocation(); if(b.getType() == Material.ENDER_STONE) { Bukkit.getScheduler().runTaskLater(plugin, new Runnable() { @Override public void run() { if(loc1.getBlock().getType() == Material.ENDER_STONE) { loc1.getBlock().setType(Material.STONE); } } }, 1);} } }
  14. mozesz jakoś to napisac łatwiej bo ja nowy w pluginach i nie kumam za bardzo czarna magia xD powiedzmy no stonestorage zrobilem i co dalej
  15. Siema, napisalem dzisiaj plugin na stoniarki z dragona ale po postawieniu zwyklego stone albo wykopaniu w kopalni stone on tez sie regeneruje a chcialbym zeby regenerowal sie tylko ten stone ktory byl wczesniej ender stonem (mam nadzieje ze ktos zrozumial o co chodzi) ponizej kod z blockbreaka i blockplace: BlockBreak: package whitehc.stoniarki.events; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.Location; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.block.Block; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.block.BlockBreakEvent; import whitehc.stoniarki.main.Main; public class BlockBreak implements Listener { Main plugin; public BlockBreak(Main m) { plugin = m; } @EventHandler public void onBreak(BlockBreakEvent e) { Block b = e.getBlock(); Location loc1 = b.getLocation(); if(b.getType() == Material.STONE) { Bukkit.getScheduler().runTaskLater(plugin, new Runnable() { @Override public void run() { if(loc1.getBlock().getType() == Material.AIR) { b.setType(Material.STONE); } } }, 20); } } } BlockPlace: package whitehc.stoniarki.events; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.Location; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.block.Block; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.block.BlockPlaceEvent; import whitehc.stoniarki.main.Main; public class BlockPlace implements Listener { Main plugin; public BlockPlace(Main m) { plugin = m; } @EventHandler public void onBreak(BlockPlaceEvent e) { Block b = e.getBlock(); Location loc1 = b.getLocation(); if(b.getType() == Material.ENDER_STONE) { Bukkit.getScheduler().runTaskLater(plugin, new Runnable() { @Override public void run() { if(loc1.getBlock().getType() == Material.ENDER_STONE) { loc1.getBlock().setType(Material.STONE); } } }, 1);} } }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...