Skocz do zawartości

BartizeR

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez BartizeR

  1. Jak robie funkcje "on death:" to jak cos zginie zwierzecie itp to sie wyswietla na chacie wyglada to tak: <none> zgnial! jak zrobic zeby skrypt sprawdzal ze to gracz zginal moj kod: on death: set player's gamemode to spectator send "Zgniąłeś!" broadcast "%player% Zginał!"
  2. ostanio wysylalem problem z gui ktory naprawilem i pisalem w normalnym SKRIPT bez zadnych tuSK i skQuery dlatego jak ktos bedzie pomagal i pisal kod to zeby w tym typie a wiec jak zrobic kupno w sklepie w gui wysylam kod zeby bylo latwiej moc pomoc: command /sklep: trigger: set {_inv} to chest inventory with 3 rows named "&7&lSklep" set slot 11 of {_inv} to light green glass named "&2&lKupno" with lore "&7Możesz tu kupić przedmioty!" set slot 15 of {_inv} to red glass named "&c&lSprzedaż" with lore "&7Możesz tu sprzedać przedmioty!" open {_inv} to player on inventory click: if name of event-inventory is "&7&lSklep": cancel event if event-inventory is not player's inventory: if clicked slot is 11: set {_buyinv} to chest inventory with 3 rows named "&7&lSklep >> &2&lKupno" set slot 1 of {_buyinv} to diamond named "test" open {_buyinv} to player else if clicked slot is 15: send "Sprzedaż" PS. Wszystko dziala poki co tylko trzeby dopisac do zmiennej gui {_buyinv} kod na kupno w sklepie a na sprzedaz to znalazlem w internecie Edit: jakbyscie mogli tez pomoc z kupnem ilosciowym wsensie ze nie jeden item tylko np 10
  3. Dzieki wam wszystkim za pomoc w tym wszystko pieknie dziala nie spodziewalem sie ze ledwo zaloze konto zeby sie zapytac i odrazu beda odpowiedzi (wiem ze pisze to 10h pozniej ale nie bylo mnie w domu)
  4. Przychodze z problemem którego nie moge naprawić nie wiem czemu. robie skrypt na sklep ale to nie jest istotne ponieważ napotkałem problem że jak wpisuje: "format gui slot 11 of player with light green glass named "&2&lKupno" with lore "&7Możesz tu kupić przedmioty!" to run:" i dalej komenda ktora ma sie wykonac (w tym przypadku zrobiem "send "test" ") to w samym gui w grze nie pokazuje się blok light green glass a gdy usunalem to run: to normalnie sie blok pokazywal ale nic sie z nim nie dalo zrobic kod: command /sklep: trigger: open virtual chest inventory with size 3 named "&7&lSklep" to player format gui slot 11 of player with light green glass named "&2&lKupno" with lore "&7Możesz tu kupić przedmioty!" to run: send "test" ps. uzywam tuSKe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...