Skocz do zawartości

szymek12

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez szymek12

  1. szymek12

    cooldown

    Ktos wie jak dodac cooldown do tego, aby blok zamienial sie na powietrze po 1 sekundzie odkad gracz na niego wejdzie? package tntrun.events; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerMoveEvent; import tntrun.main.Main; public class onPlayerMove implements Listener { static Main plugin; public onPlayerMove(Main m) { plugin = m; } @EventHandler public void onPlayerMove(PlayerMoveEvent event) { Player p = event.getPlayer(); if(p.getLocation().subtract(0, 1, 0).getBlock().getType() != Material.SAND) return; p.getLocation().subtract(0, 1, 0).getBlock ().setType(Material.AIR); p.getLocation().subtract(0, 2, 0).getBlock().setType(Material.AIR); } }
  2. szymek12

    Błąd z GUI

    Witam z powrotem, kiedy otworzę gui komendą /pandora i kliknę na jakąkolwiek zbroję (nie powietrze), gui z rangami się otwiera. Ktoś wie jak to naprawić? kod z otwierania gui za pomocą / pandora https://pastebin.com/7UU5qvgz kod z otwierania gui za pomocą polecenia / rank https://pastebin.com/ZX2X6V8p
  3. Dzięki za radę, zmieniłem te case na takie jak ty napisałeś. Co do problemu, okazało się, że umknęła mi jedna literka, która była napisana z wielkiej litery. W equalsignorecase zmieniłem tytuł na prawidłowy i już wszystko działa. Dzieki wszystkim za pomoc
  4. Gracze z utworzonego przeze mnie GUI moga wyjmowac rzeczy a nie powinni moc
  5. Witam, stworzylem wlasne inventory z rangami (pokazuje jaki prefix ma dana ranga, uprawnienia itp). Wie ktos co zrobic aby gracze nie mogli wyjmowac z tego gui zadnego itemu? package test.events; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.inventory.InventoryClickEvent; import net.md_5.bungee.api.ChatColor; import test.gui.RanksGUI; public class onInventory implements Listener { @EventHandler public void onInventory(InventoryClickEvent e) { if(!ChatColor.stripColor(e.getView().getTitle()).equalsIgnoreCase("rangi")) return; Player p = (Player) e.getWhoClicked(); e.setCancelled(true); if(e.getCurrentItem() == null || e.getCurrentItem().getType() == Material.AIR || !e.getCurrentItem().hasItemMeta()) { p.closeInventory(); return; } switch(e.getCurrentItem().getType()) { case STONE: RanksGUI.openGUI(p); break; case GOLD_INGOT: RanksGUI.openGUI(p); break; case DIAMOND: RanksGUI.openGUI(p); default: p.closeInventory(); break; } } }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...