Skocz do zawartości

Walasz

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Walasz

  1. Walasz

    DMG od perły

    Siema, napisze mi ktos sk ze perła nie zadaje dmg?
  2. A jak zrobic ze perla nie zadaje dmg?
  3. Walasz

    Donejt = spawn moba

    Tak, w zakladce plugin/cos takiego jest na tipo.live
  4. Do zamkniecia, shoterowy pomogl:D dla kogos kto by szukal a nie ma rozwiazania no to: set {_player} to arg parsed as offline player
  5. command /skull [<text>]: trigger: if arg is not set: send "poprawne uzycie /skull nazwa" stop if arg is set: set {_player} to arg parsed as player give {_player}'s head to player stop Siemka, mam cos takiego, i chce zeby to dzialalo w taki sposob ze jesli ktos jest online z nickiem Marcin to np gdy wpisze /glowa Marc to nie daje glowy Marcina (tak jakby tabuje nick) tylko daje gracza o nicku marc, gracz nie musi byc online zeby dac jego glowe po prostu daje glowe z arg 1 ale jesli ktos z np podobnym nickiem jest online na serwie to i tak nie daje jego glowy tylko tego z arg 1, dzieki z gory:D
  6. Siemka, 2 prosby 1. to moze mi ktos to zmienic: on right click with ender pearl: if player's tool is ender pearl: add 1 to {perly::%player%} stop Mianowicie, mam skrypt na statystyki ale na 1.16 jest cooldown na perly = gdy cyknalem perle i mam ten cooldown 2sekundy to moge spamic prawym a i tak nabija to do statystyk, moze ktos to zrobic ze jesli gracz cyknie perle to po prostu daje do statystyk ta perle? i druga prosba, moze mi ktos to zrobic zeby to bylo lepiej zrobione bo wyglada to dosc slabo on death: victim is a player damager is a player add 1 to {dedy::%player%} on death: victim is a player attacker is a player add 1 to {kille::%attacker%}
  7. Siemka, mam 2 pytania odnosnie funnyguilds, daloby rade ominac to ze gracz nie moze zalozyc gildii tam gdzie np jest zalozoan inna? chce uzyc funnyguilds na serwer pvp pod gildie bez cuba, tabliste i ranking i nic wiecej wiec lipa ze jakby co 2kratki da sie zakladac gildie;/ A kolejne pytanie to da sie zrobic tak ze np. jak ktos wpisze /g zaloz to dziala to jakby wpisal /zaloz? bo generalnie /g = jakbym napisal /gildia/gildie czyli spis komend a chcialbym by dzialalo /g zaloz i /zaloz, lub moze macie jakies gildie typowo pod serwer pvp z tablista i systemem rankingu?
  8. Walasz

    Donejt = spawn moba

    przeciez tipo.live sam oferuje takie cos pluginem ktory maja na stronie, czemu go nie uzyjesz?
  9. Siemka, mam taki skrypt: on chat: if player doesn't have permissions "*": set {_czas} to difference between {spam.%player%} and now if {_czas} is less than 6 seconds: send "Nastepna wiadomosc mozesz napisac za;" cancel event stop else: set {spam.%player%} to now stop I chce ze bezdzie cos w stylu: nastepna wiadomosc mozesz napisac za 5 sekund (gdy miną 2) to ze za 3 (gdy gracz bedzie probowal napisac a nie ze na chat bedzie odliczanie. Jakby ktos mi to napisal to bylbym zmienny oczywiscie zmienne/zmienne tymczasowe itp. Moga zostac zmienione po prostu dalem przyklad z gory dzieki:D
  10. Walasz

    Dawnie głowy

    Siemka, jak to zrobić ze gracz dostanie głowe dokładnego gracza bo np. wpisze /glowa a a mam nick aleksander to jako ze 1 literka nicku sie zgadza to łapie mnie dziwne ale no coz XD, w skrypcie gdzie jest tylko informacja na chat działa jesli chodzi o dokładnosc nicku cos takiego: if argument 1 is not arg 1 parsed as offlineplayer: send "wiadomosc" stop ale jak zrobic ze w tym bedzie dawało głowe dokładnego gracza? z arg 1 a nie tego co złapie? command /skull [<offlineplayer>] [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is set: send "glowa gracza: %arg 1%"
  11. Tak i jest to gracz z arg1 wiec git
  12. naprzykład, ale kiedyś to jakos zrobilem ze normlanie te glowy dawało i było git.
  13. Siemka, prosze o napisanie komendy ze przy pierwszym wejsciu/co kolejne sie aktualizuje to byloby spoko, zapisuje ip gracza i gdy wpisze /ip nick to jest napisane jego ip.
  14. Witam, jak to zrobic zeby glowy sie stackowaly gdy je sie dostanie przez ten skrypt? bo generalnie to jakby cale eq mi nimi zapelnia ale stackowac sie da bo recznie to robie ale chce zeby odrazu sie stackowaly. command /skull [<offlineplayer>]: trigger: if arg 1 is set: add arg-1's head to player
  15. Siemka mam skrypt na fly: variables: {fly::%player%} = false on quit: if {fly::%player%} is 1: disallow fly for player clear {fly::%player%} command /fly [<offlineplayer>] [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 1 is online: if {fly::%player%} is 1: disallow fly for arg 1 send "wylaczony dla %arg 1%" set {fly::%player%} to 0 stop else: allow fly for arg 1 send "wlaczony dla %arg 1%" set {fly::%player%} to 1 stop else: if {fly::%player%} is 1: disallow fly for player send "wylaczony" set {fly::%player%} to 0 else: allow fly for player send "wlaczony" set {fly::%player%} to 1 I gdy ja wpisze fly mam napisane ze wlaczone, i gdy np. druga osoba wpisze fly moj nick to jest rowniez ze wlaczone, zamiast wylaczyc bo przeciez ja juz sobie wczesniej wylaczylem, prosze o odbugowanie tego zeby to dzialalo w taki sposob ze jesli ktos sobie wpisze fly to mu go wlacza, a gdy ja wpisze fly jego nick to mu to wylacza a nie ze musze jakby jeszcze raz wlaczyc mu fly gdy juz go ma i wylaczyc i dopiero go nie ma:D dzieki z gory pozdro (jak jest z tym problem to prosze o napisanie od nowa sk na fly)
  16. Sprobowalem z tym if {_player} chestplate is not air: set slot 48 of player's current inventory to {_player} chestplate if {_player}'s leggings is not air: set slot 50 of player's current inventory to {_player}'s leggings ale nie dziala nic sie nie wyswietla w tym slocie (sprawdzalem z 's i bez)
  17. tak wyglada caly kod: command /komenda [<offlineplayer>] [<text>]: executable by: players trigger: if arg 1 is set: if arg 1 is online: set {_inv} to chest with 1 row named "&eisp: &6%arg 1%" set slot 3 of {_inv} to iron pickaxe set slot 6 of {_inv} to diamond pickaxe open {_inv} to player stop else: send "a" on inventory click: if inventory name of current inventory of player contains "&eisp:": set {_player} to name of current inventory replace "&eisp: " with "" in {_player} cancel event if clicked slot is 3: send "IRON" if clicked slot is 6: send "DIAMOND" open chest inventory with 6 rows named "&eisp: &6%{_player}%" to player set {_num} to 0 loop 36 times: if {_num} is between 0 and 8: set slot ({_num} + 27) of player's current inventory to slot {_num} of {_player}'s inventory if {_num} is between 9 and 35: set slot ({_num} - 9) of player's current inventory to slot {_num} of arg-1's inventory add 1 to {_num} set slot (integers between 36 and 44) of player's current inventory to black stained glass pane named " " set slot 46 of player's current inventory to white stained glass pane named "" set slot 45 of player's current inventory to black stained glass pane named " " set slot 49 of player's current inventory to black stained glass pane named " " set slot 52 of player's current inventory to black stained glass pane named " " if {_player}'s helmet is not air: set slot 47 of player's current inventory to player's helmet named "%{_player}%" if {_player}'s chestplate is not air: set slot 48 of player's current inventory to {_player}'s chestplate if player's leggings is not air: set slot 50 of player's current inventory to player's leggings if player's boots is not air: set slot 51 of player's current inventory to player's boots set {_h} to player's health*2 set slot 53 of player's current inventory to dirt named "&azdrowie: &a%{_h}%&f/&c20"
  18. Rowniez mam cos takiego: loop 36 times: if {_num} is between 0 and 8: set slot ({_num} + 27) of player's current inventory to slot {_num} of arg-1's inventory if {_num} is between 9 and 35: set slot ({_num} - 9) of player's current inventory to slot {_num} of arg-1's inventory add 1 to {_num} i gdy bylo to w komendzie -> trigger -> if arg 1 is set: to dzialalo normalnie ale teraz jak mam to bardziej skomplikowane i robie tak: loop 36 times: if {_num} is between 0 and 8: set slot ({_num} + 27) of player's current inventory to slot {_num} of {_player}'s inventory if {_num} is between 9 and 35: set slot ({_num} - 9) of player's current inventory to slot {_num} of {_player}'s inventory add 1 to {_num} to tez nie dziala ale bledow nie ma, probowalem tez bez 's przy {_player} super jakbys pomogl z tym bo to jest naprawde wazne dla mnie;v
  19. Robie tak if {_player}'s chestplate is not air: set slot 48 of player's current inventory to {_player}'s chestplate i tez tak if chestplate of {_player} is not air: set slot 48 of player's current inventory to chestplate of {_player} ale nie dziala po prostu nie ma nic w tym slocie,
  20. a dobra nvm, wtedy dziala to tak ze pokazuje moje a chce zeby pokazywalo gracza z arg 1 XD
  21. Chociaż dobra zrobiłem "player's" i jest git z tym na dole aczkolwiek co z tym dokładnym nickiem
  22. I mam cos takiego: if arg-1's chestplate is not air: set slot 48 of player's current inventory to arg-1's chestplate ale wtedy jest [23:33:14 ERROR]: The expression 'argument' can only be used within a command (1.sk, line 242: if arg-1's chestplate is not air:') a jak zrobie if {_player} chestplate is not air: set slot 48 of player's current inventory to {_player} chestplate to jest wtedy [23:34:30 ERROR]: Can't compare '{_player} chestplate' with an item type (1.sk, line 242: if {_player} chestplate is not air:')
  23. Okej git, a ogolnie da sie to jakos zrobic ze jesli wpisze np. /isp ma a mam nick marek to ze nie dziala bo musze wpisac dokladny nick? zrobilem ogolnie: if arg 1 is offline: send "offline gracz" to player stop ale to dziala tylko gdy wpisze np. /isp asjndanjsdj a jak wpisze nawet pierwszą literke nicku to dziala na mnie (sam jestem na serwie)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...