Skocz do zawartości

vipevski2

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez vipevski2

  1. vipevski2

    Pomoc

    pomoze ktos
  2. Nie działa, nie ma błędów ale tez nic się nie dzieje
  3. Potrzebuje skryptu na to ze po wejściu na region pvp wyłącza fly dla gracza Mam aktualnie taki skrypt lecz nie wyłącza on fly po wejściu na region, a po wpisaniu komendy już tak... command wylaczfly: trigger: set flight mode of player to false on enter region "pvp": execute player command "wylaczfly" dodam jeszcze ze nie ma żadnych błędów
  4. vipevski2

    Pomoc

    'player' is not an item stack dodam jeszcze ze jak wpisuje /zadania to item daje mi do eq a nie do gui @PanMaruda
  5. vipevski2

    Pomoc

    Czy pokaze mi ktos wzor na skrypt na zadania? ma byc w gui i zadania typu zabij kilka graczy i wykop iles tam kamienia postep ma byc widoczny w gui
  6. wpisuje te reset i nic dalej spami i jak wpisuje turbodrop to jest przedluzony a nie dodany, moze zrobmy inaczej da sie zrobic tak ze jak turbodrop is 1 to aby blokowalo komende z turbodropem
  7. nie wszystko skopiowałem i nic nie zmienialem, po zakonczeniu sie turbo wysyla wiadomość o zakonczeniu sie co 1 sekunde. Moge powysylac ssy i jeszcze gdy spami to jak sie znow wpisuje komende turbodrop to pisze ze zostal przedluzony a nie aktywowany i dalej spami @xAxee?? pomozesz
  8. Okej dodawanie działa lecz po zakonczeniu sie turbodropu on spami... i jeszcze gddy turbodrop sie skonczy to jak ponownie sie wpisze komende turbodrop to pisze ze zostal przedluzony a nie ze aktywowany @xAxee pomozesz z tym?
  9. Niestety nie działa. Gdy wpisuje np turbodrop 1, to wysyłają się dwie wiadmości turbodrop zostal aktywowany oraz przedluzony, dalej jak chce dodac turbodrop czyli np wpisze komende turbodrop 30 i znow turbodrop 30 to nic się nie dzieje i dodam jeszcze ze po kazdej minucie wiadomosc o zakonczeniu sie turbodropu powtarza się
  10. Witam, czy moze ktos mi dac linijke kodu na to aby turbodrop sie dodawal do siebie czyli np. ktos zakupil 30minut turbodropu i ktos znow zakupil 30 minut turbodropu to tak aby on sie do siebie dodal i zeby razem bylo 60 minut
  11. Wolał bym cos bardzo prostego i raczej tak aby nic nie płacic
  12. Witam, czy ma ktoś skrypt ew. plugin wlasnej roboty na to aby jak ktos wysyła jaką kolwiek wiadomośc na chacie w minecraft, to zeby pokazywała sie na wybranym kanale na discordzie. Posiadam juz postawionego bota na discordzie który działa 24h , jeszcze przy okazji jak by ktoś miał skrypt/plugin na dawanie rangi za dolaczenie na serwer discord to równieź może podesłać
  13. a czy mozesz mi już dać gotowy kod
  14. Nie działa, nie mozna tego zrobic na podstawie mojego kodu typu jesli turbodrop is 1 to aby dawalo do gui jeden item ze statusem turbodropu
  15. Witam, męcze się od większego czasu ze statusem turbodropu. Chodzi tu o to aby jak turbodrop bedzie off to aby w gui pokazywało ze jest off, a jak bedzie wlaczony to aby pokazywało ze jest wlaczony kod:
  16. a czy mógł byś mi podac juz caly gotowy kod?, nie ogarniam jeszcze tego w 100% i nie wiem co przed co dać
  17. Witam chciałbym aby ktos mi pomogł zrobic tak aby gracz nie mogl niszczyc stoniarek na spawnie zlotym kilofem, a w innym miejscu niz spawn juz mogł
  18. dropi do eq i na ziemie... czyli jakby podwojny drop
  19. Witam mam skrypt na drop lecz chciałbym aby po tym jak gracz nie bedzie mial miejsca na dropnięty przedmiot to zeby go dropalo na ziemie
  20. vipevski2

    skrypt na czasowy fly

    Dzien dobry, czy może ktos napisać skrypt na tymczasowe latanie. Chciałbym aby pod komenda /flydaj dawalo papier z napisem voucher na fly i aby po nacisnieciu na papier aktywowalo fly na 1h, dobrze by bylo aby fly mogl sie dodawac do ciebe czyli np jak uzyjemy dwie ksiazki to daje nam fly na 2h
  21. vipevski2

    Skrypt na stoniarki

    Działa dzięki Jest jeszcze jeden bląd ze jak sie zniszczy stoniarke to nic na jej miejsce nie mozna postawic
  22. vipevski2

    Skrypt na stoniarki

    nadal, stawiam end stone i nic po prostu znika i pisze ze tu jest stoniarka
  23. vipevski2

    Skrypt na stoniarki

    Niestety, kiedy stawiam end stone to on znika
  24. vipevski2

    Skrypt na stoniarki

    Witam, czy móglby ktoś zrobic najlatwiejszy plugin/skrypt na stoniarke zeby stawialo się end stone i zeby end stone zamienial sie na kamien i mozna zniszczyc zlotym kilofem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...