Skocz do zawartości

Kuba123580

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Kuba123580

  1. Witam Ogólnie item jakim jest zegarek jest zablokowany i nie da się go ruszyć klikając shiftem, myszką i wszystkim. Item da się jednak dopiero przenieść kiedy kursorem najedziemy np. na slot drugi i klikniemy 9 wtedy bez problemu item przeskakuje na slot 2. Da się jakoś zablokować i te możliwość? options: item: clock of efficiency 2 named "&aMenu" opis: &6Kliknij aby otworzyc menu! on join: if player doesn't have {@item}: set slot 8 of player to {@item} with lore "{@opis}" on right click: if player's tool is {@item}: cancel event make player execute command "menu" on inventory click: if event-item is {@item}: cancel event on drop: if event-item is {@item}: cancel event on respawn: set slot 8 of player to {@item} with lore "{@opis}" on death: remove {@item} from drops
  2. Nie chcę wyświetlać wyników z topki na czacie (bo taki zapis to powoduje) tylko w GUI. Obecnie forma w GUI wygląda tak https://imgur.com/a/54PrRkP a pytałem czy jest możliwość przerobienia tego na taki wzór https://imgur.com/a/VoEbtUx
  3. command /topzab [<integer=5>]: trigger: set {_topkazab::*} to createTop("kill", arg 1, "&6Miejsce: &7[I] &6Gracz: &7[PLAYER]") set {_topzab} to chest inventory with 4 rows named {@nazwa} loop 4*9 times: set {_topzab}'s slot (loop-number - 1) to black glass pane named "&8&l_" loop (size of {_topkazab::*}) times: set {_topzab}'s slot (loop-number + 10) to diamond sword with lore {_topkazab::%loop-number%} open {_topzab} to player Zauważyłem też teraz, że mimo mamy ustawionego lore zapętlają się przedmioty.
  4. Obecnie przy zastosowaniu "with lore" wygląda to tak https://imgur.com/a/8cEAGRk Dodam, że pozycja <player> tworzy się sama ale nie mam z tym większego problemu.
  5. Okej dzięki ale chyba nie sprecyzowałem o co mi chodzi bo teraz kiedy ustawimy "with lore" otrzymuje kolejne wyniki z listy topki. Bardziej chodziło mi o system że w polu "name" przedmiotu mamy napis "Miejsce: (indeks z pyratop)" a w "lore" napisane jest "Gracz: (no i nazwa gracza)".
  6. Dzięki Skorzystam już z tego że mam ten post i nie będę tworzył kolejnego. W swojej topce chciałbym żeby np. nick gracza przerzucić z "name" do "lore" jakiegoś tam itemu Samą topke już mam i działa lecz właśnie chciałem aby nick gracza zajmujący dane miejsce był wypisany w lore itemu command /topzab [<integer=5>]: trigger: set {_topkazab::*} to createTop("kill", arg 1, "&6Miejsce: &7[I] &6Gracz: &7[PLAYER]") set {_topzab} to chest inventory with 4 rows named {@nazwa} loop 4*9 times: set {_topzab}'s slot (loop-number - 1) to black glass pane named "&8&l_" loop (size of {_topkazab::*}) times: set {_topzab}'s slot (loop-number + 10) to diamond sword named {_topkazab::%loop-number%} open {_topzab} to player
  7. Witam Mam pytanie jeśli chodzi o pętlę loop. Wykonuje obecnie skrypt do topki i chciałbym dowiedzieć się jak zacząć wykonywać loop od danego slotu bo domyślnie zaczyna się od pierwszego (czyli zerowego). Poniżej zamieszczam fragment kodu, którym wykonuję "loope" loop (size of {_topka::*}) to times: set {_menu}'s slot (loop-number - 1) to diamond named "_top:%loop-number%:" Wykonanie tej pętli się powiedzie fakt ale pętla wykonuje się od slotu zerowego. Zatem więc jak rozpocząć format np. od slotu 11?
  8. Szukałem ale na ogół większość nie działała dlatego chciałem jakiś przykład aby potem zbudować już własną topkę stąd tylko przykład ze stonem
  9. Witam Potrzebuje przykładu topki w GUI, które posiadałoby 4 rzędy. W slotach 11-15 ukażę się pierwsze pięć miejsc kto ma najwięcej wykopanego stone. Za item w tych slotach możemy uznać (o ile to możliwe) głowę gracza który zajmuję dane miejsce. Jeśli się nie da to wystarczą bloki stone w tych slotach gdzie nazwa wtedy to nazwa gracza a lorem może być liczba wykopanego stone przez tą osobę. W 22 slocie chciałbym mieć głowę gracza, który otwiera menu (to wiem jak zrobić) jedyną rzeczą jaką bym chciał dopisać do slotu 22 to informację jakie miejsce gracz zajmuję w tej topce.
  10. Problem rozwiązany dzięki i do zamknięcia
  11. Witam Napisałem skrypt i mam problem z eventami on death. O tyle event on mine działa tak już właśnie on death już nie. Mam dwa problemy z tymi eventami PIERWSZY: Statystyka - Chce żeby zliczało kille i śmierci i faktycznie działa zmienne się "wyciągają" ale problem jest w naliczaniu. Kiedy zabijemy jakiegoś gracza zalicza mu śmierć i zabójstwo zaś dla gracza, który zabije drugiego nie jest naliczany kill KOD: variables: {smierci::%player%} = 0 {zabojstwa::%player%} = 0 on death: if attacker is player: if victim is player: add 1 to {smierci::%player%} on death of player: if victim is player: loop all players: if attacker is loop-player: add 1 to {zabojstwa::%player%} Fragment kodu jest wzięty z jakiegoś już gotowego skryptu na statystykę. DRUGI: Drugi polega na problemie z eventem "on death". Chciałem zrobić event, który podliczał by nam np. ile zabiliśmy krów. Niestety mimo podanego eventu oraz zmiennej nie nalicza się ona do komendy. Zmienna przyjmuję wartość 0 taką jaką ustawiamy na początku. Można tych krów zabić 10 a i tak zmienna nadal będzie na 0 KOD: variables: {krowa::%player%} = 0 on death of cow: if attacker is player: add 1 to {krowa::%player%} command /krowa: trigger: send "Zabito: %{krowa::%player%}%"
  12. Kuba123580

    Skrypt na sklep

    Wszystko działa elegancko tylko jedna rzecz. Mianowicie da się zablokować ten workbench żeby nie było można go z GUI wyciągnąć? Bo obecnie da się go normalnie z GUI wyciągnąć. EDIT: Już znalazłem i zablokowałem wyciąganie klikaniem normalnym i klikanie z SHIFTem.
  13. Kuba123580

    Skrypt na sklep

    Witam Potrzebuje skrypt na "sklep". Mianowicie idea jest taka aby utworzyć sklep w którym będzie można kupić dostęp np. do craftingu (permisja "essentials.workbench"). Planuje dwa warianty opcji zdobycia permisji: PIERWSZA OPCJA: - Użytkownik musi wykopać "X" jakiegoś drewna po przekroczeniu "X" użytkownik dostaję dostęp do wyżej wymienionej permisji. Tutaj fajną opcją było by (o ile to możliwe) żeby skrypt zakończył działanie liczenia wydobytego surowca na liczbie "X" aby potencjalnie nie obciążać serwera w dalszym i tak nie potrzebnym już liczeniu. W GUI na craftingu w opisie (lore) pokazuje się ile już mamy wykopanego drewna/na ile potrzebujemy. Po wykopaniu chciałbym żeby napis ten zamienił się na informację, że crafting jest już dostępny i po kliknięciu na niego wykonuję się komenda /workbench. DRUGA OPCJA: - Wydaję mi się, że bardziej zaawansowana bo polegała by na opcji kupna np. za 20k monet. Tutaj jest adekwatna sytuacja do pierwszej opcji. Lore craftingu jest ustawione, że "crafting nie jest dostępny". Kiedy użytkownik zakupi dostęp lore craftingu się zmienia, że "jest już dostępne" oraz przydatną funkcją byłoby żeby zakup był tylko i wyłącznie jednorazowy i nie da się go ponownie zakupić.
  14. Niestety te dwa sposoby nie działają
  15. Witam Chciałem pobawić się w zrobienie GUI w skripcie niestety ale nie działa mianowicie posiadam - skUtilities.v0.9.2 - SkQuery-3.6.4 - TuSKe 1.8.3-PikachuPatch-v3 serwer pod 1.14.4 kod: command /menu: aliases: /m permission: menu.gracz permission message: &6Nie masz uprawnnień do użycia ten komendy. trigger: open chest with 4 rows named "Menu" to player wait 2 ticks format slot 1 of player with 1 of player head named %player% to be unstealable Po zapisaniu wyrzuca bład: Zmieniałem wersje addonów wymienionych wyżej niestety i to nie przyniosło rezultatu czasami przy zmianie skript nie rozumiał linijki "open chest with 4 rows named "Menu" to player" ale w obecnej konfiguracji rozumie znaczenie tej linijki.
  16. Witam Chciałem zrobić skrypt, który powodował by że przy zabiciu np. świni łapką wypada np. diament o tyle drop ze stone mi wyszedł tak to już nie. Próbowałem wcześniej z ifami i finalnie wyszło mi to ale to też nie działa. on death of pig: if attacker is player: if "%attacker's tool%" is "air": drop 1 raw porkchop at event-entity location send "&blablabla" to attacker
×
×
  • Dodaj nową pozycję...