Skocz do zawartości

Sallciq

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sallciq

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. on click on entity: if name of clicked entity contains "Kowal": if player's tool is any sword: if (random integer between 1 and 2) is 1: if lore of player's tool contains "&aObrazenia": set {_lore} to ("%uncoloured lore of player's tool%".replace("Obrazenia: +", "") parsed as integer) set {_dodaj} to {_lore}+2 set lore of player's tool to "&aObrazenia: +%{_dodaj}%" send "Od teraz Twoj przedmiot zadaje +%{_dodaj}% dmg!" stop set lore of player's tool to "&aObrazenia: +2" send "&6&lGothic&e&lmc &cOd teraz Twoj przedmiot zadaje +2 dmg!" stop send "&6&lGothic&e&lmc &cTwoj item sie spalil!" send "Twoim przedmiotem w rece musi byc jakikolwiek miecz!" on damage: if attacker is player: if player's tool is any sword: if lore of player's tool contains "&aObrazenia:": set {_lore} to ("%uncoloured lore of player's tool%".replace("Obrazenia: +", "") parsed as integer) set {_currentDamage} to (player's damage + {_lore}) set player's damage to {_lore} Skrypt nie wyświetla wiadomości oraz nie zwieksza obrazen miecza, nie "spala" itemów, czyli go nie usuwa. Lore dziala, po przeladowaniu skryptu nic nie wywala. Z góry dzięki za pomoc.
  2. on click on entity: if name of clicked entity contains "Kowal": if player's tool is any sword: if (random integer between 1 and 2) is 1: if lore of player's tool contains "&aObrazenia:" set {_lore} to ("%uncoloured lore of player's tool%".replace("Obrazenia: +", "") parsed as integer) set {_dodaj} to {_lore}+2 set lore of player's tool to "&aObrazenia: +%{_dodaj}%" send "Od teraz Twoj przedmiot zadaje +%{_dodaj}% dmg!" stop set lore of player's tool to "&aObrazenia: +2" send "Od teraz Twoj przedmiot zadaje +2 dmg!" stop send "Twoj item sie spalil!" send "Twoim przedmiotem w rece musi byc jakikolwiek miecz!" on damage: if player's tool is any sword: if lore of player's tool contains "&aObrazenia:": set {_lore} to ("%uncoloured lore of player's tool%".replace("Obrazenia: +", "") parsed as integer) set {_currentDamage} to (player's damage + {_lore}) set player's damage to {_lore} Skrypt wywala:
  3. Sallciq

    Ulepszone itemy.

    Wywala mi to: https://imgur.com/a/cqyngjw a z skript mirrorem mi serwer krzyczy i wywala go:
  4. Nie mogę dołączyć na serwer, wyskakuje "Time out". Skript wywala to: Co zrobiłem: Zainstalowalem skript mirror stąd: https://forums.skunity.com/resources/skript-mirror.254/ wrzuciłem do skryptów mały skrypt: on click on entity: if name of clicked entity contains "Kowal": if player's tool is any sword: if (random integer between 1 and 2) is 1: if lore of player's tool contains "&aObrazenia:" set {_lore} to ("%uncoloured lore of player's tool%".replace("Obrazenia: +", "") parsed as integer) set {_dodaj} to {_lore}+2 set lore of player's tool to "&aObrazenia: +%{_dodaj}%" send "Od teraz Twoj przedmiot zadaje +%{_dodaj}% dmg!" stop set lore of player's tool to "&aObrazenia: +2" send "Od teraz Twoj przedmiot zadaje +2 dmg!" stop send "Twoj item sie spalil!" send "Twoim przedmiotem w rece musi byc jakikolwiek miecz!" on damage: if player's tool is any sword: if lore of player's tool contains "&aObrazenia:": set {_lore} to ("%uncoloured lore of player's tool%".replace("Obrazenia: +", "") parsed as integer) set {_currentDamage} to (player's damage + {_lore}) set player's damage to {_lore} usunąłem mirrora i działa, wie ktoś gdzie mogę pobrać skript-mirror, aby działał?
  5. Sallciq

    Ulepszone itemy.

    Witam, mam pomysl pewny skrypt, lecz brakuje mi do jego realizacji umiejętności. Potrzebuje aby: - Jesli mamy miecz i klikniemy na NPC o nicku Kowal Posiadamy 50% na jego ulepszenie, badz 50%, ze item sie spali. (Bardzo proszę o jakiś komunikat) Jesli sie ulepszy, to zadawane dmg przedmiotu zwieksza sie o 2. Przy czym jego lore zmienia się w &aObrazenia +2 I jesli to mozliwe: Mozemy go nadal ulepszać w taki sam sposob jak wyzej i wtedy obrazenia znowu zwieksza sie o 2 dmg, a lore zmieni sie z &aObrazenia +2 na &aObrazenia +4 Z góry bardzo dziękuję za każdą linijke kodu Jeśli skrypt jest duży i wykracza poza normy, prosze o odezwanie się w wiadomości prywatnej w celu małego wynagrodzenia
  6. Sallciq

    Klasy

    Witam, potrzebuje usprawienia tego skryptu, niestety serwer nie ruszy bez naprawy i "podrasowania" tego. Bardzo proszę o pomoc. on right click on entity: if player has permission "Obywatel.ranga": if clicked entity name contains "Mistrz straznikow": if player's level >= 10: execute console command "/lp user nick parent set SM" send "&6Mistrz Straznikow > &cWitaj w szeregach. Zostales &6straznikiem miejskim&c! Niech zyje król." to player else: send "&6Mistrz Straznikow > &cAby zostac straznikiem miejskim musisz posiadac 10 lvl." to player else send "&6Mistrz Straznikow > &cAby zostac Straznikiem Miejskim musisz byc obywatelem miasta. Udaj sie do Harada." to player stop Do zrobienia Jeśli gracz otrzyma range SM poprawnie, wartość {Klasa} gracza będzie równać się Straznik Jeśli gracz ma wartość Straznik, Paladyn, Najemnik, Mag, Nowicjusz = anuluj i wyswietl "&cMasz juz klase." Potwierdzenie tak/nie przez nadaniem rangi SM Wywala linijke if clicked entity name contains "Mistrz straznikow":
  7. Dzięki, ale nadal wywala to: if name of clicked entity contains "Mistrz Straznikow":
  8. on right click on entity: if player has permission "Obywatel.ranga": if name of clicked entity contains "Mistrz Straznikow": if player's experience level is more than or equal to 10: execute console command "/lp user nick parent set SM send "&6Mistrz Straznikow > &cWitaj w szeregach. Zostales &6straznikiem miejskim&c! Niech zyje król." to player else: send "&6Mistrz Straznikow > &cAby zostac straznikiem miejskim musisz posiadac 10 lvl." to player else send "&6Mistrz Straznikow > &cAby zostac Straznikiem Miejskim musisz byc obywatelem miasta. Udaj sie do Harada." to player stop skrypt sypie cos takiego: Przy okazji jeśli mógłby ktoś wstawić potwierdzenie czy się chce dołączyć ? Jakieś proste.
  9. Sallciq

    Skrypt na klase.

    Dzięki wielkie
  10. Witam :). Czy ktoś kto ogarnia temat dodałby do poniższego skryptu cooldown 2h oraz po kliknięciu w tabliczke co te 2h dostawało się 5 expa? on rightclick on sign: if line 1 is "&a[Modlitwa]": send "Pomodliles sie do Innosa!"
  11. Sallciq

    Skrypt na klase.

    Witam, poszukuje osoby, która napisze dla mnie skrypt. Jeśli masz 10 lvl *na pasku exp* to po kliknięciu na NPC (plugin citizens) "Paladyn" konsola wykonuje operacje "/costam" (potem zeedytuje), jesli natomiast gracz nie ma 10 lvl to po kliknieciu na npc pisze ze musi zdobyc 10 lvl aby dołączyć, lvl po kliknięciu i dołączeniu nie wyzerowywuje się. Z góry dziękuje
  12. on mine: if player don't have permission "kopanie.rudy": if event-block is diamond ore: send "&6&lGothic&e&lMc &cNie masz umiejetnosci wydobywania rudy!" cancel event on mine: if player don't have permission "Farmer.plony": if event-block is fully grown carrot plant: send "&6&lGothic&e&lMc &cNie masz umiejetnosci farmerskich, nauczysz sie ich u lobarta!" cancel event Witam, potrzebuje naprawy oto tego skryptu. Nie działa, gdyż przy wykopaniu jakiegokolwiek bloku serwer wysyła wiadomość, a ja chce aby było to przypisane tylko do jednego bloku. Przy czym aby osoba bez permisi nie mogla zniszczyc danego bloku. Dziękuje z góry za pomoc.
  13. "Can't compare a block with 'fully growth carrot plant'' ;/
  14. Sallciq

    Ranga za exp

    Witam, bardzo proszę o napisanie dla mnie skryptu który: Jesli gracz ma 10 lvl (exp) i wpisze komende /Ranga Serwer nada mu range np. test. (mój plugin na rangi to luckyperms) Komenda na nadanie rangi: /lp user <nickGraczaCoWpisalKomende> parent set test
×
×
  • Dodaj nową pozycję...