Skocz do zawartości

wewewewexddd

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wewewewexddd

Świeżak

Świeżak (1/13)

0

Reputacja

  1. Jak napisać linię kodu która sprawdza odległość gracza od lokalizacji zapisanej w zmiennej grupowej, gdyż jak napisałem takie coś to nie działa. if distance between {zmienna::*} and location of player is greater than 10:
  2. wewewewexddd

    Zmiana receptury leja

    @Nes0x A jakie masz pluginy ?
  3. wewewewexddd

    Zmiana receptury leja

    options: lej: 154 named "&7Hopper" on load: register new shaped recipe for {@lej} using block of iron, air, block of iron, block of iron, chest, block of iron, air, block of iron, air on craft: if event-item is hopper named "&7Hopper": stop else: cancel event
  4. A warunek do niej jak napisać, gdyż po wpisaniu takiej linijki kodu wyskakują błędy if distance between {zmienna::*} and location of player is greater than 10:
  5. A jakie jest polecenie na dodawanie wielu kordów do 1 zmiennej ?
  6. Jak narazie tak średnio poszło mi z zastosowaniem tego ale czy możesz jeszcze powiedzieć gdyż może rozjaśni mi to sprawę po co jest ta "_" w {_kordy}?
  7. Napisałem taki skrypt i zastanawiam się jak dodać do tego kodu zabezpieczenie żeby inny gracz nie mógł zakładać działki na terenie na którym już jest założona działka przez innego gracza command /dzialka [<text>]: trigger: if arg 1 is "zaloz": if distance between {ustawiony.spawn} and location of player is greater than 1: if {posiadanie.dzialki.%player%} is not set: set {posiadanie.dzialki.%player%} to true set {dom.dzialka.%player%} to location of player set {srodek.dzialka.%name of player%} to location of player add {srodek.dzialka.%player%} to {jakas.dzialka} op the player Execute player command "//pos1" Execute player command "//pos2" Execute player command "//expand 20 n" Execute player command "//expand 20 s" Execute player command "//expand 20 e" Execute player command "//expand 20 w" Execute player command "//walls 101" Execute player command "//expand vert" Execute player command "/rg define dzialka%player%" Execute player command "/rg addowner dzialka%player% %player%" deop the player else: send "&4Posiadasz juz dzialke" else: send "&4za blisko spawn" if arg 1 is "usun": if {posiadanie.dzialki.%player%} is set: clear {posiadanie.dzialki.%player%} clear {srodek.dzialka.%player%} op the player Execute player command "/rg remove dzialka%player%" deop the player else: send "&4nie posiadasz dzialki" if arg 1 is "dodaj": if arg 1 is "wyrzuc": if arg 1 is "dom": if arg 1 is "ustawdom": if arg 1 is "ustawspawn": if player have permissions "dzialki.admin": set {ustawiony.spawn} to location of player send "&4ustawiono spawn dzialki"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...