Skocz do zawartości

Szkło

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Szkło

  • Tytuł
    Świeżak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. "Unknown Server" Unknown Server to server vanilla survival z kilkoma małymi-wielkimi usprawnieniami. Od typowego servera vanilla survival odróżnia go przede wszystkim system regeneracji terenu oparty o plugin regionerator a takrze wybór światów które zachowują się jak osobne serwery (gracz respi się w łóżku w świecie w którym zginał a po przejściu do innego świata pozycja gracza w poprzednim świecie jest zapamiętywana tak jakby wchodził i wychodził z serwera). Kilka słów o serwerze/jak działa dokładnie, czym się wyróżnia: - W świecie chunki które nie były odwiedzane przez tydzień oraz nie został na nich położony specjalny blok "płaczący obsydian" są regenerowane. Płaczący obsydian można zcraftować z obsydianu, 4 bloków lazurytu i 4 diamentów. Można również odzyskać diamenty z płaczącego obsydianu przetapiając go w piecyku. Ma to wszystko zapobiec niszczeniu całego świata z czasem oraz rozrastaniu się mapy do rozmiarów liczonych w GB co jest odwiecznym problemem serwerów vanilla-survival który jednocześnie nie pozwala im żyć zbyt długo bez robienia totalnego resetu mapy. Warto mieć na uwadzę, że czas po jakim świat się regeneruje, szczególnie jeśli degradacja świata będzie mocno widoczna może zostać w przyszłości zmniejszony. - Na obecną chwilę jest kilka światów, w tym światy z (jako tako działającym) generatorem z bety 1.7.3 oraz świat z latającymi wyspami. - Nie ma pluginów typu /tpa ani /sethome. Można jednak przenosić się komendą /home do swojego łóżka w danym świecie. Zainstalowany jest plugin umożliwiający siadanie na schodkach jako krzesłach oraz plugin na szybkie zcinanie drzew jeśli nie kucamy. -Rozgrywka nie jest w żaden sposób p2w. Chciałbym kiedyś go zmonetyzować, może jeśli będzie stała dwucyfrowa liczba graczy, ale napewno nie będzie to możliwość kupienia itemów/rzeczy a raczej coś fajnego co daje wygląd/jakieś udogodnienia ale nie bezpośrednią przewagę nad innymi graczami. -Nie ma rang, moderatorów ani administratorów. -Serwer mimo, że złożony niedawno działa na dosyć starej wersji ale nie będzie nigdy aktualizowany do nowszych wersji ze względu na to, że stanowi ona integralną całość z pluginami które nie działają na nowszych wersjach. -Wszystko jest i raczej zawsze będzie w fazie testów i dużo może się jeszcze zmieniać. <===============> Ip: unknownserver.maxc.pl Sloty: 999/max onlinemode=false Zapraszam do gry : ) <===============> ps. Dziękuję również, za udzieloną mi przez użytkowników forum pomoc przy rozwiązywaniu kilku problemów kiedy pisałem skrypty pod ten serwer
  2. [ciach], ja to robię na 1.8.8 sprawdziłem na 1.14.4 i nie wywala błędu. skQuery pojawiał się przy wpisaniu /pl ale prawdopodobnie nie działał wogóle. (w przeciwieństwie do samego skripta który działa normalnie). Ayyyyyy [ciach] udało się! Wykopałem gdzieś fork skripta oraz SkQuery pod 1.8: https://github.com/Matocolotoe/Skript-1.8/releases/ https://cdn.discordapp.com/attachments/607694260233568259/607694362486243338/SkQueryLime.jar Najnowszy build z ich discorda, jeszcze nie dali na githuba: https://cdn.discordapp.com/attachments/607693885132505091/607694020201807887/Skript.jar Nie da się wejść normalnie w /Skript-1.8/releases z głównej strony bo przekierowuje na jakieś Skript-1/releases/ i to wogóle coś innego ale naszczęście na discordzie był podany dobry link. I działa (!): on place of tnt: loop blocks within chunk at event-block: loop-block is tnt: add 1 to {spafnery} broadcast "na tym chunku jest %{spafnery}% spafneruw" if {spafnery} > 1: cancel event send "o %{spafnery} - 1% spafneruw za durzo" delete {spafnery} To znaczy działa praktycznie dla każdego bloku oprócz mob spawnera xD. Mob spawner mi właściwie nie potrzebny bo ja chcę blokować co innego, ale tak z ciekawości to czemu/jaki jest alias na spawener? próbowałem mob_spawener mob-spawner ale [ciach] nie działa nic. Chyba że to tylko w tym forku skripta na 1.8 (https://github.com/SkriptLang/skript-aliases/blob/master/other.sk) #= For blocks that aren't in the creative mode menu in any category or that generally can't be obtained in the inventory. (...) # Unlisted blocks that had a different ID before the flattening. unlisted before flattening: minecraft version = 1.12.2 or older [nether] portal [block¦s] = minecraft:portal [monster] spawner¦s = minecraft:mob_spawner i na nowszej wersji by działało normalnie? Ale yea! Działa nareszcie, dzięki za pomoc! Będę jeszcze kombinował później bo potrzebuje jednak do wykrycia niszczenia albo zapobiegnięcia zniszczeniu tego bloku przez tnt (i endermana, ale to łatwiej) ale mam już chyba pomysł a jeśli nie to to na inny temat. Thx!
  3. Dzięki za pomoc, dodałem skQuery ale niestety przy: on place of a mob-spawner: set {lista::*} to blocks within (chunk at event-block) #wywala błąd "chunk is not a number", próbowałem to jakoś zmieniać ale zawsze to samo If {lista::*} contain mob spawner: Cancel event Send "&4Blokada" No chyba, żeby jednak użyć tego pierwszego ale trzeba by wtedy nakombinować się, żeby albo nie dało sie rowalić teogo bloku przez tnt albo inne gówno albo to wszystko po kolei uwzględniać, szkoda że nie ma w skripcie eventu na usunięcie bloku, obojętnie wykopanie, eksplozja czy komenda. A jest może jakiś dodatek taki jak SkQuery który by to dodawał?
  4. Próbuję od paru dni zrobić skrypt który sprawdzałby czy na danym chunku znajduje się blok danego typu. Jeżeli takiego bloku nie ma na chunku gracz może go normalnie postawić, w przeciwnym wypadku próba postawienia drugiego bloku jest blokowana lub poprzedni jest usuwany. Przejżałem tematy i znalazłem podobny temat a w nim prawie idealny skrypt do tego co potrzebuję napisany przez xAxee: on place: if event-block is mob spawner: set {_s} to false loop {SP::*}: if loop-value is chunk of event-block: set {_s} to true if {_s} is true: cancel event send "&7Jest ograniczenie!" else: set {SP::%location of event-block%} to chunk of event-block on break: if event-block is mob spawner: delete {SP::%location of event-block%} Problem w tym, że działa on na event zniszczenia bloku przez gracza oraz, że nie sprawdza obecności tego bloku na bierząco za każdym razem tylko dowiaduje się o obecności tego bloku ze zmiennej ale tym sposobem skrypt nie zalicza bloków które zostały postawione zanim uruchomiono go pierwszy raz a ze względu na konieczność użycia eventu break przy zniszczeniu tego bloku w inny sposób niż wykopanie, czyl np. za pomocą tnt nie da się już postawić tego bloku wogóle nawet jeśli go tam niema. Chciałbym zmodyfikować to jakoś, żeby skrypt nie musiał robić nic przy niszczeniu bloku i żeby sprawdzanie czy w chunku znajduje się już taki blok odbywało się na nowo za każdą próbą postawienia tego bloku. Rozumiem tyle, że najpierw skrypt przelatuje przez wszystkie zmienne {SP::*} a potem sprawdza nie "czy na danym chunku znajduje się blok" ale "czy istnieje zmienna {SP::*} dla której w miejscu '*' znajduje się lokalizacja chunka postawionego bloku, jeśli tak to anuluje event jeśli nie to tworzy tą zmienną i nie da się już więcej postawić tego bloku a przy zniszczeniu bloku ją usuwa". (btw. Nie rozumiem natomiast czemu nie działa tak samo jeśłi zrobimy tak:) Natomiast moje ostateczne pytanie jest, czy da się zrobić coś w rodzaju tego co by działało: on place: if event-block is mob spawner: loop blocks within chunk of event-block: #tu wywala błąd if loop-block is event-block: cancel event send "&7Jest ograniczenie!" "Czy da się wogóle jakoś zrobić loop wszystkich bloków w chunku a sprawdzić if'em cz w danym chunku znajduje się jakiś blok i wykonać akcję jeśli taki blok się tam znajduje i inną akcję jeżeli nie, czy jest wogóle coś takiego w skripcie?"
×